کارگردان فیلم سینمایی «نبات» مطرح کرد: به صورت ناگهانی زمانی برای اکران فیلم ما خالی شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم چرا که شرایط اکران در ایران بسیار سخت است و اگر از فرصتهای ناگهانی استفاده نشود، فرصت اکران را از دست میرود.
به گزارش سینماسینما، پگاه ارضی درباره شرایط اکران در ماه رمضان گفت: من به دلایلی از اکران فیلمم در ماه رمضان خوشحالم چراکه هزینه بلیتها در این ماه کمتر است و در این شرایط مردم برای سینما رفتن هزینه کمتری پرداخت میکنند.
او با تاکید بر اینکه «اکران در ماه رمضان خیلی هم خوب است» ادامه داد: یکی دیگر از حسنهای اکران در این ماه این است که سینماها تا دیر وقت باز هستند.
این کارگردان افزود: در عین حال هر فیلمسازی دوست دارد بهترین اکران را بگیرد اما من از اینکه فیلم «نبات» به دست مردم رسید، خوشحالم و معتقدم در ماه رمضان هم میتوان فروش خوبی داشت.
ارضی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم سینمایی «نبات» در ماه رمضان اکران شد، توضیح داد: به صورت ناگهانی زمانی برای اکران فیلم ما خالی شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم چرا که شرایط اکران در ایران بسیار سخت است و اگر از فرصتهای ناگهانی استفاده نشود، فرصت اکران را از دست میرود.
کارگردان فیلم سینمایی «نبات» با اشاره به اینکه «هر کس با توجه به بودجهاش برای فیلم خود تبلیغات انجام میدهد» افزود: هزینه تبلیغاتی بسیار گران است و وقتی بودجه فیلم کم است، هزینه تبلیغاتی هم پایین میآید. از طرفی هم وقتی با یک اکران ناگهانی مواجه شویم، زمان برای تبلیغات هم کوتاه میشود.
او در پایان افزود: اما با وجود تمام این موارد، ما با توجه به بودجه خود، تبلیغات محیطی برای «نبات» انجام دادیم و تیزرهای تبلیغاتی صدا و سیما نیز برای این فیلم آغاز شده است. همچنین تیمی برای انجام این تبلیغات داریم که با توجه به شرایط، میزان تبلیغات را کم و زیاد میکنند.
فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی و تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی در ژانر اجتماعی و سال ۹۶ ساخته شده است.
شهاب حسینی، نازنین فراهانی، ستایش محمودی، معصومه رحمتی و تینا اسدی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کردهاند.
در خلاصه داستان «نبات» آمده است: سعید مرد چهل و چهار سالهای که همسرش را سالها پیش در یک سانحه از دست داده با دختر دوازده ساله اش نبات زندگی آرام و شیرینی را در تهران سپری میکند. با ورود ناگهانی زنی به زندگی نبات، سرنوشت همه آنها دستخوش تغییراتی میشود…
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- از «رها» تا «پُتک»؛ همکاری جدید شهاب حسینی و حسام فرهمند
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- با حضور شهاب حسینی؛ پیش تولید «دومان» به پایان رسید
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- درباره «رها»/ تاراج
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- جایزه جشنواره اسپانیایی به «آخرین حرکتِ» شهاب حسینی
- توضیح شهاب حسینی درباره صحبتهایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران
- شهاب حسینی به فیلم هالیوودی علی عطشانی پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





