تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27926

بدون تاریخ بدون امضا هدیه تهرانیعلی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» گفت با وجود تلخی‌های جامعه در این فیلم امید به زندگی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماسینما، علی جلیلوند تهیه‌کننده که این روزها مشغول تولید فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند است، درباره روند تولید این فیلم سینمایی گفت: روند تولید و فیلمبرداری کار به خوبی پیش می‌رود و در تلاش هستیم فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

این تهیه‌کننده سینما افزود: طبق روالی که در این سال‌ها داشتیم به یک موضوع اجتماعی می‌پردازیم و با وجود تلخی‌های جامعه در تلاش هستیم امید به زندگی را در آن به نمایش بگذاریم.

وی درباره توفیق این فیلم به نسبت فیلم قبلی‌شان «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» بیان کرد: ما به جای اینکه در موج شعف موفقیت‌های فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» بخواهیم غرق شویم، تلاش کردیم با تأمل پیش برویم. ما از همان ابتدا سه طرح اولیه برای هر سه فیلممان داشتیم که همگی آماده است، اما به جای اینکه فیلم بعدی را بلافاصله شروع کنیم یک سال و یک ماه روی فیلمنامه کار کردیم، سه ماه برای بازنویسی زمان گذاشتیم و سه ماه پیش‌تولید کار طول کشید که یک ماه از آن به تمرین با بازیگران اصلی و دو ماه تمرین با بازیگران فرعی حاصل آن بود. در واقع آنچه از دستمان برمی‌آمد تا نقطه یا نکته‌ای از قلم نیفتد، در فیلم دوم اعمال کردیم. از فیلم اول تا فیلم دوم آنچه در توان داشتیم اجرا کردیم تا نتیجه خوبی دریافت کنیم و خوشحالیم که این اتفاق افتاده و تا به الان از این اتفاق راضی هستیم. امیدوارم در مراحل بعد نیز این رضایت حاصل شود.

فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و با بازی هدیه تهرانی، ‌امیر آقایی، نوید محمدزاده، سعید داخ و جمعی از هنرجویان تئاتر به کارگردانی وحید جلیلوند این روزها در حال فیلمبرداری است.

بعد از امیر آقایی، هفته گذشته هدیه تهرانی و نوید محمدزاده هم مقابل دوربین وحید جلیلوند رفتند. بیش از پنجاه درصد فیلم‌برداری «بدون تاریخ،‌ بدون امضا» در حالی انجام شده است، که تنها لوکیشن اصلی فیلم یعنی پزشکی قانونی باقی مانده است و بقیه لوکیشن‌ها فیلمبرداری شده است.

این فیلم با فیلمنامه‌ای نوشته علی زرنگار و وحید جلیلوند در آخرین روزهای خردادماه پروانه ساخت گرفت و مراحل پیش‌تولید آن آغاز شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می‌شود که وی را پیش از این می‌شناخته است.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» اولین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند بود که علی جلیلوند به همراه محمدحسین لطیفی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند. این فیلم در سی‌ و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو را از آن خود کند. همچنین مهم‌ترین حضور آن در جشنواره‌های جهانی به رقابت در بخش ‌افق‌های جشنواره ونیز بازمی‌گردد که در نهایت جایزه منتقدان را برای سازندگانش به همراه داشت.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها