فیلم کوتاه «۴۰ هزار سرباز» به کارگردانی امیر صادقی، آماده نمایش و پخش جهانی شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «۴۰ هزار سرباز» به تهیهکنندگی و کارگردانی امیر صادقی و نویسندگی امیر صادقی و امیر دشتوایی، پس از پایان فیلمبرداری و طی مراحل فنی، آماده نمایش و پخش جهانی شد.
امیر صادقی پیش از ساخت این فیلم، تجربه کارگردانی فیلمهای کوتاه «بند سیمین» و «بیت حشرات» و بازی در فیلم سینمایی «قسم» را در کارنامه داشته است.
در خلاصه داستان «۴۰ هزار سرباز» آمده است: «البرز، عکاس جوان، برای شرکت در یک جشنواره جهانی عکاسی با موضوع “حقیقت” در دل طبیعت بکر شمال ایران، پا به سفر میگذارد؛ اما چیزی که لنز او شکار میکند، نه منظره، بلکه ردپای یک جنایت خاموش است.»
مرتضی امینی تبار، امیر دشتوایی، شیرین محسنی، پیمان میرزایی و موگه تقیزاده در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختهاند و پخش بینالملل اثر بر عهده فرست اسکرین است.
عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:
تهیهکننده و کارگردان: امیرصادقی، نویسنده: امیر صادقی و امیر دشتوایی، مدیر فیلمبرداری: حسن اصلانی، مدیر صدابرداری: علیرضا دریادل، تدوین: رضا دقاق، طراحی و ترکیب صدا: یونس اسکندری، اصلاح رنگ و نور: محمود نوری، طراح گریم: سوگل قلیزاده، طراح لباس: مریم صادقی، طراح صحنه: یاسر میرحمیدی، موسیقی: یونس اسکندری، برنامهریز: لیلی مرادی، دستیار اول کارگردان: ملینا پورعلی، منشیصحنه: صاحبه خدمتگذار، دستیار اول فیلمبردار: محسن دبیریان، دستیار دوم کارگردان: سعید طالبی چابک، دستیار صدا: روزبه موحدی، اجرای نور و حرکت: هومن طهماسبی، محمد امین کارگر، امیرحسین ذورقی، مجری گریم: پویا اسلامنژاد، مدیر تولید: مهرزاد فکری، جانشین تولید: محمدرضا جرگ، تدارکات: محمد رضایی، ابوالفضل لامعی، دستیار اول صحنه: ماهور جعفری، حملونقل: بهروز پور وردینجات، پشتیبانی فنی: مشار ایران(حیدر احسانی) و پیروز گستر، کرین: آرش تاجیک، تکنسیندوربین: فرزاد جلیلیان، سایر بازیگران: عارف روستای، ارشیا زمانی، مهدی طالقانی، مهدی دلپسند، دانیال جعفری، مهسا نقیبی، مهرزاد فکری، لوگوتایپ: حسام فرجی، گرافیست: امیر دشتوایی، عکاس و فیلمبردار پشتصحنه: حسام فرجی و مشاور رسانهای: علی کشاورز.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟





