تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 170777

 

محمد تاجیک :حبیب اسماعیلی تهیه کننده ، پخش کننده و سینما دار در گفت وگویی اختصاصی با سینماسینما ، به ارزیابی اکران نوروز ۱۴۰۱ پرداخت .

به گزارش سینماسینما ، بخشهای مهم این مصاحبه به شرح زیر است :

*الان فیلمهایی مثل گشت ارشاد و دینامیت و بی همه چیز ، فروش نسبتا خوبی دارند .فیلمهای جدیدی هم که تازه اکران شده اند هنوز خودشان را نشان نداده اند.

*از تماشاگر تا سینما دار تا پخش کننده ها این انتظار را دارند که فیلم های خوب و پر مخاطب در اکران نوروزی نمایش داده شوند .برای اینکه عید بهترین فصل است .از بعد از جشنواره با هر فیلمسازی که صحبت می کنی می خواهد فیلم خود را در نوروز اکران کند .

*امسال نیمه دوم ماه فروردین مصادف می شود با ماه رمضان ، که این ده پانزده روزی که اکران هست استقبال خوبی از فیلمها شود و در ماه رمضان هم تداوم داشته باشد.البته مادر سالهای قبل شاهد بودیم که در ماه رمضان از فیلمهای پر مخاطب از افطار تا سحر استقبال خیلی خوبی می شد .همه اینها مشروط به این است که فیلمهای خوب اکران شود .فیلمهایی که مخاطب دوست داشته باشد و جذابیت خاصی داشته باشد برای اینکه سینما رونق داشته باشد .

*همیشه گفته می شود که از فیلمهای کمدی استقبال می شود ولی من همیشه گفته ام از فیلمهای غیر کمدی هم استقبال می شود.اگر امسال اکران نوروزی گلچینی از سلائق مختلف باشد خیلی خوب است .

*البته از سوی دیگر نباید همه فیلمهای پر مخاطب را در اکران نوروز به نمایش در آوریم ، اگر اینگونه شود همه سبد فیلمهای پرفروش در عید خالی می شود و بعد از عید سینماها از رونق می افتد ، باید برنامه ریزی  به گونه ای باشد که دو سه فیلم پرمخاطب، در کنار دو سه فیلم متوسط تر اکران شود و فیلمهای پر مخاطب دیگری برای عید فطر و تابستان و ..باقی بماند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها