تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89474

امین زندگانی راوی مستند «سمفونی قهرمانان» ابراز امیدواری کرد این مستند با نتایج خوب تیم ملی کشور در جام جهانی روسیه پایان خوشی داشته باشد.

به گزارش سینماسینما، امین زندگانی با اشاره به روایت مستندی که قرار است همزمان با حضور ۱۰۰ هنرمند برای رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته شود، بیان کرد: من و الیکا عبدالرزاقی همراه با منتخب ارکسترهای دولتی شامل ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی به رهبری شهرداد روحانی و فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی برای رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه رفته ایم.

وی ادامه داد: ما به همراه ۱۰۰ هنرمند کشور به روسیه رفتیم تا قبل از بازی ها کنسرت را با صدای سالار عقیلی برای ایرانیان مقیم روسیه بشنویم و راوی این مستند باشیم.

این بازیگر با اشاره به جزییاتی از این فیلم اظهار کرد: ساخت این مستند با نام «سمفونی قهرمانان» با رونمایی از قطعات موسیقی برای جام جهانی شروع شده است و تا پایان این سفر ادامه دارد و قرار است به صورت تک دوربین ساخته شود.

زندگانی درباره نتایج بازی های تیم ملی کشومان عنوان کرد: امیدواریم با نتیجه خوب تیم فوتبال کشورمان این مستند هم پایان خوشی داشته باشد. با پایان رقابت ها مستند ما هم تمام می شود و امیدوارم این پایان شاد باشد.  البته به نظرم همین قدر که این تیم در جام جهانی حضور دارد یک نتیجه بزرگ خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم هم از کلیپ هایی که در این راستا ساخته می شود حمایت کنند.

یوسف طاهریان کارگردان و حامد نوری تهیه کنندگی این مستند را بر عهده دارند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها