تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139281

فیلم علمی-تخیلی «انگاشته» به کارگردانی «کریستوفر نولان» که اکران آن تاکنون دوبار به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده، این بار تا زمانی نامعلوم از فهرست اکران سینماها خارج شد.

به گزارش سینماسینما، اکران فیلم انگاشته که قرار بود ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر) روی پرده برود، اولین بار به دلیل شیوع کرونا تا ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) به تعویق افتاد. با گذشت زمان و در پی بلاتکلیفی وضعیت سینماها در دوره پساکرونا قرار بر این شد این فیلم که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری خود یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های نولان به شمار می‌آید، ۱۲ اوت (۲۲ مرداد) روی پرده برود.

حال به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، شرکت فیلمسازی برادران وارنر با توجه به تداوم بحران شیوع کرونا دیروز (دوشنبه) بار دیگر اکران فیلم جدید کریستوفر نولان را تا مدت نامعلومی به تعویق انداخت.

نولان کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرشناس انگلیسی-آمریکایی امید داشت پس از ماه‌ها تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، با این فیلم علاقه‌مندان به هنر هفتم را به سینماها بکشاند اما رشد تصاعدی آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در بیشتر ایالت‌های آمریکا برنامه‌های هالیوود برای احیای گیشه در اواخر ماه اوت (مرداد/شهریور) امسال را بهم زد. هفته‌ گذشته سینماها در کالیفرنیا مجددا تعطیل شدند.

انگاشته یک فیلم علمی-تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان و نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی،  مایکل کین،  کنت برانا و آرون تایلر-جانسون است که داستان تلاش دو جاسوس حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم را با استفاده از فناوری وارونگی زمان روایت می‌کند.

توبی امریک (Toby Emmerich) مدیر کمپانی برادران وارنر با بیان آن که تاریخ جدید اکران انگاشته در سال ۲۰۲۰ به زودی اعلام می‌شود، گفت: هدف ما در این فرآیند این بود که بیشترین موفقیت را برای فیلم‌هایمان تضمین کرده و همزمان به محض آن که شرکایمان در حوزه سینما موفق به بازگشایی امن سالن‌های خود شدند، با تولیدات جدید از آنها پشتیبانی کنیم.

به گفته امریک، شیوع کرونا این استودیو فیلمسازی را به بازنگری در برنامه‌های اکران خود واداشته است. براساس تغییرات جدید، اکران سومین قسمت از مجموعه سینمایی احضار نیز از ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور ۹۹) به ۴ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) موکول شد.

پس از لغو اکران انگاشته، تمام چشم‌ها به لایو اکشن مولان دیزنی دوخته شده که بنابر برنامه‌های قبلی ۲۱ اوت (۳۱ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد.  تاکنون تغییری در این تاریخ اعمال نشده است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها