پیش فروش بلیتهای سی و هشتمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر برای عموم مخاطبان از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه آغاز میشود اما پیشفروش سهمیه خبرنگاران به فردا چهارشنبه ۹ بهمن ماه موکول شد.
به گزارش سینماسینما، قرار بود پیش فروش بلیت آثار سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر ویژه خبرنگاران از ساعت ۱۲ تا ۲۰ امروز آغاز شود و در این باره پیامکی هم از سوی سایت تیوال برای خبرنگاران فرستاده شد اما به دلیل مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمد، یک ساعت بعد از ارسال پیامک اول، پیامکی دیگر ارسال و طی آن اطلاع داده شد که پیش فروش بلیتها از ساعت ۱۲ فردا ـ چهارشنبه ۹ بهمن ماه ـ ویژه خبرنگاران آغاز میشود.
ظاهرا این مشکل از آنجا ناشی شده که دریافت کد خبرنگاری در سایت تیوال، نیازمند تنظیماتی است ولی این تنظمیات دچار مشکلی شده و طی توافقی میان ستاد برگزاری جشنواره فجر و سایت تیوال، قرار شد پیش فروش بلیتهای خبرنگاری، از ساعت ۱۲ فردا ـ چهارشنبه ۹ بهمن ماه ـ آغاز شود. اما این موضوع، تاثیری در پیش فروش بلیت برای دیگر مخاطبان ندارد.
طبق گفته مسئولان سایت تیوال، پیش فروش بخش مردمی بر اساس برنامهریزی قبلی، از ساعت ۲۰ امروز آغاز میشود و عموم مخاطبان میتوانند از این ساعت بلیت نمایشهای مورد نظر خود را دریافت کنند.
همچنین در پیامک دومی که از سوی سایت تیوال ارسال شد، تاکید شده است هیچ سهمیهای از هیچ خبرنگاری گرفته نشده و همه خبرنگاران در شرایط برابر اقدام خواهند کرد.
آثار بخش صحنهای سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر از روز شنبه ۱۰ بهمن ماه اجرای خود را آغاز خواهند کرد و اجرای این نمایشها تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





