«آبنبات چوبی» چهارمین فیلم محمدحسین فرحبخش در مقام کارگردان است که عبدالله علیخانی تهیهکنندگی آن را برعهده دارد. علی اصغری فیلمنامه این فیلم را براساس طرحی از کامران قدکچیان نوشته است.
رضا عطاران، سحرقریشی، هنگامه حمید زاده، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی و شقایق فراهانی با حضور میلاد کیمرام در «آبنبات چوبی» به ایفای نقش می پردازند.
خلاصه داستان : آبنبات چوبی مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی میکند؛ اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور اصلی این فیلم است.
شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که برای این دختر در اجتماع بیرونی رخ میدهد شکل میگیرد. سایر شخصیتهای فیلم که اغلبشان جوان هستند متعلق به طبقه متوسط جامعه هستند.
نام فیلم در ابتدا تهران من نام داشت که پس از فیلمبردارى به “آبنبات چوبى” تغییر نام داد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا سحر قریشی ممنوع الکار شده است ؟
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- رمزگشایی روزنامه فرهیختگان از جنجالهای اخیر سحر قریشی
- فرح بخش : سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته و مهاجرتی در کار نیست / او برخواهد گشت
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
- مراحل فنی «بانکزدهها» تکمیل میشود/ رونمایی از لوگوی فیلم
- پاسخ سحر قریشی به انتقاداتی که از او شد/ پوشیدن لباس پاکبانی تنبیه نیست، افتخار است
- واکنش تند پرویز پرستویی به برخورد غیر متعارف سحر قریشی با یک پاکبان
- دلجویی شهرداری از پاکبان ویدئوی خانم بازیگر
- شکایت مدیریت شهری از «سحرقریشی»/ لزوم عذرخواهی رسمی بازیگر از پاکبانان
- هشدار! این سندروم از کرونا خطرناکتر است
- اعتراض کارگردان «نیوکاسل» به حذف تصاویر سحر قریشی در تیزرهای فیلم
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ افت یک میلیاردی فروش برای سینما
- از تارانتینو چه خبر خانم قریشی؟
- اکران خصوصی فیلم سینمایی “ایکس لارج” / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- پاسخ سعید مستغاثی به یادداشت علی زرنگار؛ حکایت پوری فِش فِشو و نگهبانی از دایی جان ناپلئون
آخرین ها
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت