مجتبی راعی کارگردان سینمای ایران که به تازگی فیلم «قاعده بازی» ساخته احمدرضا معتمدی را دیده می گوید که پس از تماشای این فیلم احساس بدی داشته است! چون از نظر او فیلم ˝ قاعده بازی ˝ فیلم بسیار خوبی است ولی در زمان خودش به خوبی دیده نشده است .
به گزارش سینما سینما ،مجتبی راعی در گفت وگو با پانا گفت: به نظر می رسد هر چیز نویی در وهله اول آنطور که باید و شاید دیده نمی شود و باید زمان بگذرد و آشنایی زدایی صورت بگیرد، درباره فیلم «قاعده بازی» هم همین موضوع صدق می کند. «قاعده بازی» احمد رضا معتمدی فیلمی است که در سینمای ما به حقش نرسید .او افزود: کسانی که سینمای جدی را دوست دارند حتما باید این فیلم را ببینند. کسی مثل احمد رضا معتمدی که این فیلم را ساخته بعدا دیگر چنین حرکتی انجام نداد در حالی که فیلم «قاعده بازی» فیلم قابل اعتنایی است.
این کارگردان تاکید کرد: فیلم «قاعده بازی» لحظات ناب و خوبی دارد و من خیلی دوستش داشتم وبه نظرم کمدی مبتذلی نیست. بعضی فیلم ها هستند که در زمان خودشان دیده نمی شوند ولی در طول زمان حق خودشان را می گیرند و زمان معیار بسیار خوبی برای سنجش میزان خوب یا بد بودن فیلم هاست.
راعی همچنین در باره وضعیت سینمای ایران گفت: امسال سینمای ایران شروع امیدوار کننده ای داشت وامیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند .
وی در پایان در در پاسخ به سوالی درباره ساخت فیلم پول کثیف گفت: فعلا شرایط ساخت چنین فیلمی مهیا نیست .
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





