جشنواره مستقل بینالمللی فیلم کوتاه YOUALITY به دبیری یک مستندساز ایرانی فراخوان خود را اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، این جشنواره به دبیری کامران رسول زاده، مستندساز و ترانهسرا، پاییز امسال با شرکت فیلمسازان سراسر دنیا با هدف کشف نگاههاى تازه و استعدادهاى بینالمللی فیلمسازی به منظور ایجاد شبکهای از فیلمسازان سراسر جهان، در کشور فرانسه برگزار مىشود.
مدت زمان شرکت در اولین دوره این جشنواره بر اساس فراخوان آن تا نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شده است.
جشنواره فیلم کوتاه مستقل YOUALITY قرار است یک پلتفرم حرفهای برای همه کسانی باشد که میخواهند دنیای جدیدی را از طریق قابها و سکانسهای فیلم بسازند.
هدف جشنواره کشف و شناخت فیلمهای کوتاه مستقل و فیلمنامهها درهمه ژانرها بوده و رویکرد ویژه آن موضوع صلح است. بخش ویژه جشنواره به فیلمهاى کوتاه در حوزه «صلح جهانی» و «فیلم-شعر» اختصاص دارد.
فیلمهای برگزیده در بخش رقابتى و بخش ویژه طى دو روز در سینما «الیزه شانتى» در نزدیکى پاریس اکران خواهند شد.
بر اساس مقررات جشنواره، مدت زمان فیلمهای ارائه شده باید زیر ۴۰ دقیقه باشد.
این رویداد سینمایی پذیرای فیلمهای کوتاه روایی، داستانی، تجربی، مستند، انیمیشن، بومی، دانشجویی، موزیک ویدیو و تریلر فیلم خواهد بود.
علاقهمندان میتوانند آثار خود را به این رویداد ارسال کرده و یا برای اطلاع بیشتر به سایت آن به نشانی www.youalityfestivals.com مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





