فراخوان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، درفراخوان بخش مسابقه تبلیغات فیلم ســی و چهـارمیـن جشنـواره فیلـم فجــر آمده است:
۱- پدیدآورندگان آثار مواد تبلیغی فیلم های سینمایی ایرانی می توانند با تکمیل فرم و ارائه مستندات مورد نیاز به دبیرخانه بخش مواد تبلیغی، متقاضی شرکت در مسابقه باشند.
۲- متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه بخش مواد تبیلغی، فرم شرکت در مسابقه را دریافت کنند.
۳- تمام فیلم های بلند سینمایی ایرانی که از تاریخ ۲۲ بهمن ۹۳ تا ۱۰ دی ماه امسال در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می توانند در مسابقه شرکت کنند.
۴- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد.
۵- برنامهریزی برای نمایش آثار ارائه شده و یا نمایشگاه های جنبی دیگر به عهده دبیرخانه این بخش از جشنواره خواهد بود.
۶- اطلاع رسانی اخبار جشنواره، نتایج و سایر موارد فقط از طریق مسئولین، پایگاه اینترنتی و کانال تلگرام بخش مسابقه تبلیغات جشنواره صورت میپذیرد.
۷- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیشبینی نشده به عهده دبیر جشنواره و دبیر این بخش می باشد.
۸- ارائه یک قطعه و یا فایل عکس پرسنلی از پدیدآورنده همراه فرم و آثار الزامیست.
۹- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.
۱۰- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره (کتاب، کاتالوگ، تیزر، چندرسانه ای، فضای مجازی و…) می باشد.
شرایط اختصاصی آثار:
بخش عکس:
۱- آثار آنالوگ ملزم به اسکن تصاویر و ارائه بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت DPI 300 و در اندازه حداقل ۵۰*۷۰ سانتیمتر و همچنین ارائه یک نسخه چاپی در قطع ۳۰*۲۰ سانتیمتر (بدون حاشیه) از هر تصویر می باشند.
۲- آثار دیجیتال ملزم به ارائه فایل تصاویر بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت ۶ مگاپیکسل و همچنین ارائه یک نسخه چاپی در قطع ۳۰*۲۰ سانتیمتر (بدون حاشیه) از هر تصویر می باشند.
۳- در صورت تعدد آثار، عکس های هر فیلم می باست به صورت جداگانه در CD یا DVD ذخیره شوند.
۴- تعداد آثار ارسالی از هر عنوان، ۵ عکس صحنه و ۳ عکس پشت صحنه می باشد.
۵- هرگونه دخل و تصرف در عکس ها به شکلی که اصالت عکس را مخدوش کند مجاز نمی باشد.
بخش پوستر:
۱- ارائه ۲ نسخه چاپی (افست) همراه فایل پوستر بر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI 300 و در قطع ۷۰*۱۰۰ و همچنین ارائه یک نسخه پرینت از پوستر در قطع A3، همراه سایر مدارک ضروری است.
۲- بدیهى است پوسترهاى ارائه شده باید از میان آثار رسمى و استفاده شده در تبلیغات فیلم باشد.
بخش آنونس:
۱- آنونس ها باید به صورت فایل در قطع HD یا FullHD ارائه شوند.
۲- فایل ها می بایست با فرمت MOV یا AVI باشند.
۳- هیچ محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد، اما از هر عنوان حداکثر ۲ آنونس مجاز به حضور در جشنواره است.
۴- ارائه معرفی نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش، برای هر عنوان الزامی است.
آخرین مهلت ارائه آثار: ۷ دی ماه ۱۳۹۴
نشانی دبیرخانه بخش مسابقه تبلیغات فیلم : تهران، خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از پارک ساعی، نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش کوچه احتشام، شماره ۲۴۵۴، ساختمان رسانه های تصویری، نیم طبقه چهارم
ساعت مراجعه ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر
پایگاه اینترنتی جشنواره: www.fajrfilmfestival.ir
کانال تلگرام بخش مسابقه تبلیغات فیلم : @fajr34ads
تلفن: ۰۹۱۹۳۳۸۸۲۲۰ – ۸۸۱۹۴۲۳۳ – ۸۸۱۹۴۳۱۴ (داخلی ۲۱۵- بخش مواد تبلیغی)
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری محمد حیدری برگزار می شود
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- برگزیدگان جشنواره فیلم فجر معرفی شدند؛ سعید خانی: «قاتل و وحشی» را اکران کنید/ مصطفی زمانی سیمرغش را با حسن پورشیرازی تقسیم کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





