کارگردان سرشناس سینما کمپانی برادران وارنر را به دلیل تصمیم عجیب شان برای نمایش چندین فیلم مهم سال به صورت آنلاین سرزنش کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، کریستوفر نولان تصمیم جدید کمپانی برادران وارنر را برای اینکه قصد دارند همه فیلمهای سال ۲۰۲۱ را به صورت همزمان در سینماها و در سرویس آنلاین اچبی او مکس به نمایش درآورند نادرست خواند.
وی گفت: خیلی مناقشه برانگیز است چون آنها به هیچ کسی چیزی نگفتند.
نولان در یک مصاحبه که دیروز دوشنبه منتشر شد گفت: خیلی خیلی خیلی خیلی درهم ریخته است. آره، این یعنی شما نمیدانید چطور باید با فیلمسازان و بازیگران و مردم رفتار کنید؛ اینها خیلی کارها برای این پروژهها کردهاند. شایسته این بودند که با آنها مشورت شود و بدانند قرار است چه اتفاقی بیفتد.
کمپانی برادران وارنر ۳ روز پیش اعلام کرد ۱۷ فیلم سال ۲۰۲۱ را همزمان به صورت آنلاین در کنار اکران سینمایی پیش میبرد. «ماتریکس»، «جوخه خودکشی» و «گودزیلا در برابر کونگ» از فیلمهای این فهرست بودند.
نولان گفت واکنشی که میتواند نسبت به این تصمیم داشته باشد ناباوری به روش آنهاست.
وی افزود: سال ۲۰۲۱ برخی از فیلمسازان درجه یک دنیا برای آنها فیلم ساختند و برخی از بزرگترین بازیگران جهان این سال در برخی از پروژههای آنها کار کردند و با قلب خود این نقشها را درآوردند و اینها قرار است تجربیات بزرگی برای پرده بزرگ باشد.
وی در ادامه گفت: یعنی باید بیشترین مخاطبان ممکن این فیلمها را ببیند و اکنون بدون هیچ مشورتی با آنها به سراغ سرویس آنلاین رفتهاند و بدون هیچ مشورتی سرویسهای نوپا را برای اکران این فیلمها انتخاب کردهاند.
«تنت» نولان آخرین فیلم مهم سینمایی بود که در سینماها اکران شد. این فیلم فروش ۵۷ میلیون دلاری در آمریکا وفروش ۳۰۰ میلیون دلاری در دنیا را برای کمپانی برادران وارنر ثبت کرد. نولان برای کمپانی برادران وارنر «دانکرک»، سه گانه «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «بین ستارهای» را ساخته است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- اکران آنلاین فیلم «پیر پسر» آغاز شد
- پس از هفت ماه؛ فیلمبرداری «اودیسه»ی نولان به پایان رسید
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- «خانواده خلج» به اکران آنلاین رسید/ نمایش ۳ انیمیشن در سالن حقیقت
- یک سال پیش از اکران؛ بلیتهای آیمکس «اودیسه» از فردا فروخته میشود
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- آیا «اودیسه»ی نولان موفقیت «اوپنهایمر» را تکرار خواهد کرد؟
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- «در آغوش درخت» به اکران آنلاین رفت
- «صبحانه با زرافهها» به اکران آنلاین رسید
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- اکران آنلاین «بچه زرنگ» از ۵ فروردین
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





