همزمان با استقبال مخاطبان از درام اجتماعی «در آغوش درخت» در سینماها، اکران سیار این فیلم آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به نویسندگی و کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیهکنندگی سجاد نصرالهی نسب و محمدرضا مصباح با جذب حدود ۵۰ هزار مخاطب در سینماها و فروش ۲ و نیم میلیاردتومانی، پرفروشترین فیلم اجتماعی این روزهای سینما شد.
این فیلم که به تازگی انتشار خبری درباره انصراف یک زوج از طلاق پس از تماشای آن به توصیه مشاور خود مورد توجه رسانهها قرار گرفت، اکرانهای سیار خود را نیز توسط پخش سیار بهمن سبز در شهرهای مختلف آغاز کرده است.
علاقهمندان برای ثبت درخواست اکران میتوانند به سایت esayar.ir مراجعه کنند.
«در آغوش درخت» که یک ملودرام خانوادگی است، همزمان با اکران در سینماهای ایران، حضور بینالمللی خود را در جشنواره شانگهای کشور چین، جشنواره کازان روسیه و زوریخ کشور فرانسه نیز سپری میکند.
مارال بنی آدم، جواد قامتی، روحالله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.
«در آغوش درخت» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم جشنواره کانادایی شد
- «باشو غریبه کوچک» به جشنواره تورنتو میرود
- جایزه جشنواره روسی به «در آغوش درخت»
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- نشریه ورایتی پیشبینی کرد؛ انیمیشن ایرانی نامزد جایزه اسکار میشود
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم بلند سینمای جهان جشنواره هندی شد
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار
- جایزه طلای جشنواره ژاپنی به «زمین بازی» رسید
- اکران «در آغوش درخت» برای ناشنوایان و کمشنوایان
- «در آغوش درخت» راهی شارجه امارات شد
- «در آغوش درخت»؛ در دامانِ سبز خانواده
- «در سایه سرو» برای سومین بار به آکادمی اسکار معرفی شد
- انیمیشن ایرانی نامزد «گل طلایی» چینی شد
- «در سایه سرو» از جشنواره ایتالیایی جایزه گرفت
- راهیابی ۳ فیلم کانون به جشنواره بینالمللی کودکان لکنوی هند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





