نگار فروزنده گفت: بازی در تئاتر شوخی نیست و در تمام این سالها از بازی روی صحنهی تئاتر میترسیدم.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر که قرار است اولین بازی تئاتری خود را در نمایش «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» به کارگردانی ایوب آقاخانی تجربه کند، بیان کرد: در چند سال گذشته حضور پررنگی نسبت به قبل نداشتم و سعی کردهام گزیدهتر کار کنم، به همین دلیل فکر میکنم سالی یک یا دو کار کافی باشد. با این حال با وجود اینکه پیشنهادهای مختلفی برای بازی در تئاتر داشتم هیچگاه آن را تجربه نکردم.
وی افزود: اولین انگیزه و دلیلی که باعث شد بازی در نمایش «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» را قبول کنم حضور بهاره رهنما بود که او را بسیار دوست دارم و ارتباط خوبی هم با او دارم. ضمن اینکه با توجه به شناختی که از ایوب آقاخانی و کارهای او داشتم دلیل دوم برای پذیرش نقشی در این نمایش، کارگردان اثر بود و اینکه به نظرم اعتماد به او کار سختی نیست.
فروزنده درباره اولین تجربه کاری خود در تئاتر توضیح داد: در این عرصه تاکنون آثار خوب زیادی اجرا شده است، اما شاید دلیل قبول نکردن من این باشد که جسارت بازی در تئاتر را نداشتم و در این سالها از کار در این حوزه خیلی میترسیدم، چون معتقدم بازی در تئاتر شوخی نیست و علاوه بر اینکه جسارت میخواهد یک ریسک بزرگ هم محسوب میشود.
او در پاسخ به اینکه در این سالها افراد دیگری از حوزههای مختلف از جمله ورزش با جسارت بیشتری نسبت به او که سالها تصویری کار کرده وارد تئاتر شدهاند و از چه چیزی میترسیده است؟ اظهار کرد: به هر حال بازیگری تئاتر با تصویر فرق دارد و من با وجود اینکه تجربهی کار تصویری داشتم اما تئاتر چیزی بوده که از آن دور بودم و به نظرم برای آن یکسری آمادگیهای فیزیکی، بیانی و نوع بازی متفاوت نیاز است.
این بازیگر اضافه کرد: این نمایش برایم یک تجربه تازه و نو است که فکر میکنم دیگر وقتش شده بود و به نوعی شاید قسمت بود که به این شکل بازی در تئاتر را هم تجربه کنم.
نگار فروزنده درباره نقش خود در «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» هم گفت: اصولا بازی روی صحنه تئاتر هم به کارگردان مربوط میشود و هم به بازیگر، چرا که تا یک جایی کارگردان در تمرینات آنقدر تکرار میکند تا به رضایتی که میخواهد برسد ولی وقتی بازیگر روی صحنه میرود فقط خودش میماند و صحنه و نقشی که باید بازی کند و این دقیقا لحظهای است که دیگر از عهده کارگردان خارج است. نقشی که در این نمایش به من پیشنهاد شد به نظرم جای کار زیادی دارد و اگر بتوانم ابعاد لازم را به آن بدهم، در کارم برنده شدهام و در غیر این صورت نقش را سوزاندهام، به همین دلیل امیدوارم بتوانم به درستی جواب اعتماد ایوب آقاخانی را بدهم.
به گزارش ایسنا، نگار فروزنده علاوه بر اینکه در سریالهای تلویزیونی متعددی بازی کرده است، در سینما هم تجربه بازی در فیلمهایی همچون «کافه ستاره» سامان مقدم، «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی، «دعوت» ابراهیم حاتمیکیا و «اخراجیها» مسعود کیمیایی داشته است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران بخش نمایشنامه نویسی چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ایوب آقاخانی: تلاش جوانان برای پرکردن جای خالی بزرگان تئاتر جای تقدیر دارد
- «فصل خون» به تالار حافظ میرود/ آغاز بلیتفروشی
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- چهلمین کتاب ایوب آقاخانی منتشر شد
- تلهتئاتر «شام یکشنبه» به مراحل فنی رسید
- تصویربرداری تلهتئاتری با بازی الناز حبیبی و ایوب آقاخانی آغاز شد
- تمدید مهلت اولیه ارسال آثار چهارفصل تئاتر ایران
- توضیح مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی درباره ممنوعیت طراحی حرکت
- اعلام جزئیات اختتامیه دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- اعلام نامزدهای دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- آیین اختتامیه «چهار راه» نیمه اسفند برگزار میشود
- نگاهی به نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»/ نخهای اتصال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- مرگ ناگهانی و غم انگیز بازیگر خردسال فیلم یه حبه قند
- از دنیای عجیب، اما نه چندان عجیب سینما/ کارگردانانی که نمیتوانند اجاره خانهشان را بدهند
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- دیدار با «فرحان» و «شمعون» فیلم «بازمانده» پس از ۱۶ سال/ ادای دین به سیفالله داد
آخرین ها
- خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد؛ سریال «تاسیان» توقیف شد
- با پیشتازی «آنورا» در جوایز؛ برندگان جوایز اسپریت معرفی شدند
- مصائب زن بودن/ درباره «تاسیان» و قضاوتهای زودهنگام
- معرفی منتخبان مرحله اول داوری جشن مستند/ اختتامیه ۱۲ اسفند برگزار میشود
- یادبودی برای شاهپور عظیمی در «حکیم نقد ایران»
- جایزه بزرگ اسکار کسبوکارهای خاورمیانه به همراه اول رسید
- دو تصویر از تاریخ دوبله ایران
- جشن ۱۹ سالگی کانون ادبی زمستان برگزار شد؛ اهدای مدال سال به شهره سلطانی و مهدی یغمایی/ ایرج مهدیان تجلیل شد
- «مسیح پسر مریم» مینی سریال شد
- معرفی نخستین برندگان جشنواره برلین؛ جایزه بزرگ بخش مسابقه نسل به فیلم ایرلندی رسید
- در برنامه «خط فرضی» مطرح شد؛ خستگی از ما به نسل بعد از ما منتقل شده/ در زیر زمین، شهر دیگری وجود دارد
- نگاهی به سریال تاسیان؛روزی روزگاری ایران
- معرفی پلتفرمهای هوشمند سلامت همراه اول بهعنوان اپلیکیشنهای برگزیده
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- وداع با صدای ماندگار دوبله؛ بدرقه منوچهر والیزاده به خانه ابدی/ دوبلوری بدون جایگزین
- لوئیس بونیوئل فیلمساز در تبعید و صدو بیست و پنج سالگی
- فوت یک هنرمند پیشکسوت؛ عبدالرضا فریدزاده درگذشت
- شاهپور هنوز هست
- فیلمی در نوبت عید فطر به اکران اضافه نمیشود/ اسعدیان: پیشنهاد شورای صنفی نمایش برای بلیت، بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان بود
- از دنیای عجیب، اما نه چندان عجیب سینما/ کارگردانانی که نمیتوانند اجاره خانهشان را بدهند
- با دستور وزیر ارتباطات، پروژههای ارتباطی همراه اول در روستاهای استان قزوین افتتاح شد
- جشنواره علیه جشنواره
- جایزه تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- گامی دیگر در جهت حذف سینما از سبد خانوادهها/ افزایش قیمت بلیت؛ ضربه مهلک به سینمای ایران
- مدیرعامل بهمن سبز: چه کسی بلیت ۲۲۰ هزار تومانی پیر پسر را میخرد؟!
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- اعطای تندیس «سازمان سبز برتر» به همراه اول
- پنجمین دوره «طرح پژوهانه همراه» با حمایت از دانشجویان نخبه کلید خورد
- نگاهی به سریال «جانسخت»؛ منتظر غافلگیری بمانیم یا نه؟
- کنسرت نمایش «ژن زامبی» از فردا میآید/بلیت ۵ روز اول به پایان رسید