نگار فروزنده گفت: بازی در تئاتر شوخی نیست و در تمام این سالها از بازی روی صحنهی تئاتر میترسیدم.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر که قرار است اولین بازی تئاتری خود را در نمایش «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» به کارگردانی ایوب آقاخانی تجربه کند، بیان کرد: در چند سال گذشته حضور پررنگی نسبت به قبل نداشتم و سعی کردهام گزیدهتر کار کنم، به همین دلیل فکر میکنم سالی یک یا دو کار کافی باشد. با این حال با وجود اینکه پیشنهادهای مختلفی برای بازی در تئاتر داشتم هیچگاه آن را تجربه نکردم.
وی افزود: اولین انگیزه و دلیلی که باعث شد بازی در نمایش «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» را قبول کنم حضور بهاره رهنما بود که او را بسیار دوست دارم و ارتباط خوبی هم با او دارم. ضمن اینکه با توجه به شناختی که از ایوب آقاخانی و کارهای او داشتم دلیل دوم برای پذیرش نقشی در این نمایش، کارگردان اثر بود و اینکه به نظرم اعتماد به او کار سختی نیست.
فروزنده درباره اولین تجربه کاری خود در تئاتر توضیح داد: در این عرصه تاکنون آثار خوب زیادی اجرا شده است، اما شاید دلیل قبول نکردن من این باشد که جسارت بازی در تئاتر را نداشتم و در این سالها از کار در این حوزه خیلی میترسیدم، چون معتقدم بازی در تئاتر شوخی نیست و علاوه بر اینکه جسارت میخواهد یک ریسک بزرگ هم محسوب میشود.
او در پاسخ به اینکه در این سالها افراد دیگری از حوزههای مختلف از جمله ورزش با جسارت بیشتری نسبت به او که سالها تصویری کار کرده وارد تئاتر شدهاند و از چه چیزی میترسیده است؟ اظهار کرد: به هر حال بازیگری تئاتر با تصویر فرق دارد و من با وجود اینکه تجربهی کار تصویری داشتم اما تئاتر چیزی بوده که از آن دور بودم و به نظرم برای آن یکسری آمادگیهای فیزیکی، بیانی و نوع بازی متفاوت نیاز است.
این بازیگر اضافه کرد: این نمایش برایم یک تجربه تازه و نو است که فکر میکنم دیگر وقتش شده بود و به نوعی شاید قسمت بود که به این شکل بازی در تئاتر را هم تجربه کنم.
نگار فروزنده درباره نقش خود در «زنهایی که به بزها خیره شدهاند» هم گفت: اصولا بازی روی صحنه تئاتر هم به کارگردان مربوط میشود و هم به بازیگر، چرا که تا یک جایی کارگردان در تمرینات آنقدر تکرار میکند تا به رضایتی که میخواهد برسد ولی وقتی بازیگر روی صحنه میرود فقط خودش میماند و صحنه و نقشی که باید بازی کند و این دقیقا لحظهای است که دیگر از عهده کارگردان خارج است. نقشی که در این نمایش به من پیشنهاد شد به نظرم جای کار زیادی دارد و اگر بتوانم ابعاد لازم را به آن بدهم، در کارم برنده شدهام و در غیر این صورت نقش را سوزاندهام، به همین دلیل امیدوارم بتوانم به درستی جواب اعتماد ایوب آقاخانی را بدهم.
به گزارش ایسنا، نگار فروزنده علاوه بر اینکه در سریالهای تلویزیونی متعددی بازی کرده است، در سینما هم تجربه بازی در فیلمهایی همچون «کافه ستاره» سامان مقدم، «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی، «دعوت» ابراهیم حاتمیکیا و «اخراجیها» مسعود کیمیایی داشته است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ایوب آقاخانی: تلاش جوانان برای پرکردن جای خالی بزرگان تئاتر جای تقدیر دارد
- «فصل خون» به تالار حافظ میرود/ آغاز بلیتفروشی
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- چهلمین کتاب ایوب آقاخانی منتشر شد
- تلهتئاتر «شام یکشنبه» به مراحل فنی رسید
- تصویربرداری تلهتئاتری با بازی الناز حبیبی و ایوب آقاخانی آغاز شد
- تمدید مهلت اولیه ارسال آثار چهارفصل تئاتر ایران
- توضیح مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی درباره ممنوعیت طراحی حرکت
- اعلام جزئیات اختتامیه دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- اعلام نامزدهای دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- آیین اختتامیه «چهار راه» نیمه اسفند برگزار میشود
- نگاهی به نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»/ نخهای اتصال
- نمایش «ماه بر تَرکِ اسبِ پیر» در خانه نمایش مهرگان روی صحنه میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش