فیلم سینمایی «بدون مجوز» به کارگردانی و نویسندگی حسن ناظر، تولید مشترک ایران و انگلستان در سال ۲۰۲۵، در بخش اصلی مسابقه جشنواره بینالمللی فیلم بوسان (BIFF) روی پرده خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، حسن ناظر کارگردان ایرانی- بریتانیائی و برنده جایزه بفتا، برای نمایش فیلم خود در جشنواره بوسان حضور خواهد داشت.
بهروز سبط رسول که پیش از این بعنوان کارگردان شناخته می شده اینبار به عنوان بازیگر، نقش اصلی این فیلم را به عهده دارد. و همچنین علی محمد قاسمی مدیر فیلمبرداری این فیلم است.
داستان «بدون اجازه» روایتی شاعرانه و تأملبرانگیز از بازگشت یک فیلمساز ایرانی به سرزمین مادری است. او در تلاش برای یافتن زبانی تازه جهت بیان اندیشهها و دغدغههایش، همکاری با کودکان را برمیگزیند. حاصل این تجربه، سفری شخصی و انسانی است که بیش از هر چیز بر قدرت تخیل و خودابرازگری نسل جوان تأکید دارد.
پخش جهانی فیلم «بدون مجوز» بر عهده کمپانی فرانسوی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.
جشنواره بینالمللی فیلم بوسان که امسال سیاُمین دوره خود را برگزار میکند، همواره جایگاهی تعیینکننده در معرفی استعدادهای نو و آثار جریانساز داشته است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جشنواره بوسان برگزیدگانش را شناخت/ سه جایزه برای سینماگران ایرانی
- جشنواره بوسان به فیلم شهرام مکری جایزه داد
- در افتتاحیه جشنواره بوسان؛ جایزه کارگردان سال آسیا به جعفر پناهی اهدا شد
- فیلم شهرام مکری در بخش رقابتی جشنواره بوسان
- رقابت «برای رعنا» در جشنواره بوسان
- یادبودی برای «لی سون کیون»/ جایزه جشنواره بوسان برای بازیگر درگذشته «اَنگل»
- در بخش «جریانهای نو»؛ رسولاف رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم بوسان شد
- جایزه بزرگ جشنواره کازابلانکای مراکش به «برندهها» رسید
- جایزه بفتا به «برندهها» رسید
- «بیستویک هفته بعد» بهترین فیلم کوتاه آسیایی جشنواره بوسان شد
- پروانه ساخت چهار فیلم صادر شد
- از بارش شدید باران تا کنایههای الیور استون/ ادامه حواشی جشنواره بوسان در افتتاحیه
- تریلر فیلم هاى بخش رقابتى بیست و دومین جشنواره بین المللى فیلم بوسان/ویدئو
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





