
بهرنگ دزفولیزاده در دومین تجربه کارگردانی خود در سینما،”به هرحال رها” را با محوریت بحران روحی و روانی میسازد.
به گزارش سینماسینما ، بهرنگ دزفولیزاده که پیش از این فیلم “بی صدا حلزون” را با پرداخت به مشکلات ناشنوایان تولید کرده بود، قصد دارد به زودی فیلم سینمایی “به هرحال رها” را با محوریت دوگانگی و بحران روحی و روانی بسازد.
در حال حاضر سید مهدی نریمانی و امین انتشاری مشغول نگارش این فیلمنامه با نام ” به هرحال رها ” هستند که نگارش آن در دوران کرونا بر اساس طرحی از دزفولیزاده آغاز شده و به مراحل پایانی خود نزدیک است.
این فیلم پس از جذب سرمایه لازم و مشخص شدن بازیگران و عوامل تولید خواهد شد.
داستان این فیلم در یکی از شهرهای اطراف تهران اتفاق میافتد…
برچسبها: به هر حال رها, بهرنگ دزفولیزاده
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بیثمر» به تهیهکنندگی بهرنگ دزفولیزاده به ثمر نشست
- امیکرون اکران «بیصدا حلزون» را به تعویق انداخت
- نگاهی به فیلم «بی صدا حلزون» / آواهای بیصدا
- پروانه نمایش «بیصدا حلزون» صادر شد
- در مراسم بزرگداشت زندهیاد باغچهبان و معرفی «بیصدا حلزون» مطرح شد/ بهرنگ دزفولیزاده: در اکران «بیصدا حلزون» امکانات ویژه برای ناشنوایان در سینما فراهم میشود
- «بی صدا حلزون» در آخرین روزهای تدوین
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





