به گزارش سینماسینما، مدیر پردیس سینمایی ملت که به عنوان سینمای رسانهها در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در نظر گرفته شده است درباره وضعیت آماده سازی این سینما گفت: تدارک این سینما به جد توسط دبیرخانه جشنواره انجام می شود به طوری که هم مسئول اجرایی جشنواره و هم مسئول کمیته اطلاع رسانی و هم ما به عنوان میزبان جشنواره تمام تلاشمان را می کنیم که این آمادهسازی به بهترین نحو ممکن انجام شود.
وی درباره این موضوع که عده ای از نمایندگان رسانه ها به پردیس ملت رفته و درباره جانمایی غرفه ها صحبت کرده اند، افزود: نمایندگان شبکه های تلویزیونی و رادیویی به پردیس ملت آمده و از روند آماده سازی این سینما آگاه شده اند که انتخاب این افراد و هماهنگی حضورشان با مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بوده است.
جلالی با تاکید بر اینکه کارهای آماده سازی این سینما در حال انجام است، عنوان کرد: تمام مسایل از جمله پارکینگ و مسایل مورد نیاز جشنواره به جد پیگیری می شود البته فضای سالن ها از پیش استانداردهای خود را داشته است و احتیاجی به آماده سازی چندانی ندارد، اما مهمترین مساله ما تدارک اینترنت پرسرعت، فیبر نوری و پارکینگ است که در حال حاضر مشغول پیشبرد آنها هستیم و تاکنون پیشرفت خوبی هم داشته ایم. ضمن اینکه دبیرخانه جشنواره هم به جد در حال پیگیری این امور است بنابراین قطعا تا شروع جشنواره وظیفه ما این است که پردیس ملت را به عنوان کاخ رسانه آماده کنیم تا به بهترین شکل میزبان اهالی رسانه باشیم.
مدیر پردیس سینمایی ملت درباره ظرفیت این سینما برای میزبانی از اهالی رسانه اظهار کرد: هرجایی محدودیت خود را دارد و همیشه متناسب با آن مکان مهمان دعوت می شود بنابراین این چیزی نیست که ما بتوانیم بگوییم ظرفیت خود را افزایش می دهیم یا نه. از حیث ظرفیت باید بگویم که ما چهار سالن ۲۷۰ نفره داریم که تقریبا معادل با سالن هایی است که قبلا اکران های جشنواره در آنجا انجام می شد.
جلالی اضافه کرد: ما موظفیم برای تماشاچی سینما و اهالی رسانه بهترین سیستم ها را داشته باشیم از همین رو سرویس هایی که در ایام جشنواره مورد نیاز است مثل جایگاه نشست خبری، جایگاه حضور هنرمندان و دبیرخانه از سوی دبیرخانه پیگیری می شود و ما هم امیدواریم در اسرع وقت این جایگاه ها آماده شوند. ما یک ماه زمان داریم و سعی می کنیم از این یک ماه بیشترین استفاده را کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: پردیس ملت به دلیل اتصال به پارک ملت، برخورداری از سازه منحصر به فرد و اینکه مخصوص سینما است یک سرمایه اجتماعی برای شهر تهران محسوب می شود. این پردیس سالن همایش نیست که نقطه کور تماشا داشته باشد، سالن مارکت هم نیست که عبور و مرور آن سخت باشد بنابراین این سینمای منحصر به فرد تمام تلاشش را می کند که بهترین میزبان برای اهالی رسانه باشد.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هشدار برای یک فرونشست سینمایی
- میانگین فروش روزانه فیلم ها به ۲/ ۱میلیارد تومان رسید/ رونق نسبی در بازار سینما
- انتشار پیشنویس ضوابط درجهبندی سینماها/ سینماهای ۴۰ ساله درجهبندی نمیشوند
- ۸۶ سالن به چرخه اکران سینمای ایران میپیوندند/ آغاز به کار ۲۰ سالن
- احتمال پایان محدودیتهای کرونایی سینماها قوت گرفت
- سالن سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی میشود
- اختصاصی سینماسینما/ فیلمهای جشنواره فجر هرکدام چند بار روی پرده میروند
- اعتراض شورای صنفی نمایش به مصوبه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا
- تاثیر کرونا بر فرهنگ و سینما
- مراسم قرعهکشی جشنواره فیلم فجر/ گزارش تصویری
- افزایش ظرفیت سالنها و افتتاح سالنهای جدید در پردیس ملت
- چرا مخاطبان یک سینما چهار برابر افزایش یافتند؟
- اولین شب جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- به منظور حمایت از فیلمهای مستقل؛ کره جنوبی پردههای سینما را از انحصار فیلمهای هالیوودی درمیآورد
- اکران فیلمهای جدید بر گیشه سینما تاثیرگذار بود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره یک خبر بی نهایت وحشتناک و غم انگیز
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
آخرین ها
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش
- رونمایی از پوستر انیمیشن «شنگول و منگول» در آستانه اکران
- درباره «اتاق بغلی» اثر پدرو آلمودووار/ مرز باریک دوستی و مرگ زیر جهانی از زندگی و رنگ
- استادان و کارگاههای «سینماحقیقت۱۸» را بشناسید
- بر مبنای آمار سمفا؛ روند صعودی فروش سینماها در هفته گذشته نزولی شد
- محمد شکیبانیا رئیس سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند شد
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- با احکامی جداگانه از سوی رائد فریدزاده؛ حسینی و شفیعی معاون شدند/ ایلبیگی به موسسه سینماشهر رفت
- کارگردان «سه جلد»: اقتصاد سینمای ایران را چند سکانس رقص میگرداند
- نمایش دو مستند از ناصر تقوایی در موزه سینما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ کونان اوبراین، میزبان اسکار ۹۷ام خواهد بود
- «کارمند جماعت» رونمایی میشود
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- تاد هینز رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم برلین شد
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- ابوالفضل جلیلی مطرح کرد؛ حضور در کلاس بازیگری عامل موفقیت نیست
- نمایش بلندترین سکانس پلان سینمای مستند ایران در آمریکا
- کدام سینما واقعی تر است ؟
- پیدا شدن جسد یک بازیگر در خانهاش
- دیدار اصغر فرهادی با علاقهمندان فیلمهایش در استانبول
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- «کتابخانه نیمهشب» روی صحنه میرود
- سه نمایش برای مستند «۹۹-۱۹» در یک هفته
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند