
طراح پوستر نخستین جشنواره آثار نمایشی «دیدار» جزییات این پوستر را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره دیدار، محمد علی فاموری با بیان اینکه این نشان، یک نشان تصویری سمبولیک است که با ساختاری سه وجهی در فرم دایره طراحی شده گفت: طرح به سه ضلع «مخاطب»، «محتوا» و «رسانه» که ارکان نمایش خانگی به شمار می روند اشاره دارد. در مرکز آیکون پخش به عنوان آیکونیک ترین عنصر پخش تلویزیونی قرار گرفته است.
وی گفت: کهن الگوی برند این جشنواره در قدم اول آرکتایپ حکیم است و از این رو انتخاب رنگ بر اساس میراثی ناملموس ما در حیطه بصری به رنگ قرمز ایرانی ثبت شده در پنتون سوق پیدا کرد رنگ مشکی کامل کننده بعد حکمت در ساختار برندینگ جشنواره است.
طراح نشان و پوستر اولین دوره جشنواره دیدار درباره نشانه های استفاده شده در این پوستر گفت: به دلیل اینکه در قدم اول این جشنواره هستیم وظیفه اصلی پوستر نشان دادن ماهیت دیجیتالی و شناساندن نشان جشنواره است که با ترکیبی بر اساس نسبت های طلایی موسوم به فیبوناچی در پوستر جای گرفته اند.
محمدعلی فاموری متولد ۱۳۶۸، دهلی نو است و تاکنون نمایشگاه های بسیاری در داخل و خارج کشور برگزار کرده و جوایز متعددی در عرصه داخلی و بین المللی کسب کرده است.
آیین رونمایی پوستر جشنواره دیدار روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان، مدیران پلتفرم های نمایشی، نمایندگان رسانه های گروهی و …. در تهران برگزار شد.
جشنواره دیدار نخستین جشنواره آثار نمایشخانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون
رسانه های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذرماه برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





