تهیهکننده فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی میگوید که برای اکران عمومی این فیلم، امکان تغییر برخی از سکانسها و جایگزینی آن با سکانسهای دیگر وجود دارد.
به گزارش سینماسینما، علی اوجی تهیهکننده فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی با اشاره به اینکه هنوز درباره زمان اکران این فیلم سینمایی تصمیم نگرفته است، گفت: در حال حاضر و با توجه به اینکه در دوران بعد از پاندمی کرونا قرار داریم، نمایش فیلمها به خیلی از چیزها بستگی دارد.
وی بیان کرد: در حال حاضر اکران فیلمهای کمدی در سینمای ایران مقبولتر است، هرچند که در گذشته نیز همیشه از این آثار در گیشه استقبال میشد. به همین دلیل برای اکران «خائن کشی» باید همه شرایط را سنجیده و با فکر بازتری درباره آن تصمیم گرفت.
این تهیهکننده درباره نسخهای که قرار است از «خائن کشی» در سینماها اکران شود، توضیح داد: قطعاً نسخهای که برای اکران عمومی آماده میشود با تغییراتی همراه خواهد بود. در واقع میتوان گفت سکانسهایی در این فیلم برای اکران عمومی استفاده میشود که در نسخه جشنوارهای آن نبوده است.
وی تاکید کرد: اگر قرار باشد «خائن کشی» به صورت کامل منتشر شود، فیلمی با مدت زمان حدودی ۳ ساعت و ۳۰ خواهد بود. اما برای اکران عمومی مدت زمان فیلم ۲ ساعت خواهد بود.
اوجی در پایان گفت: آقای کیمیایی با کارگردانی خود و نوع گرفتن فیلم، این امکان را فراهم کرده است که بتوانیم سکانسهای بسیاری را جایگزین سکانسهای دیده شده کنیم.
فیلم سینمایی «خائنکشی» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی است که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی چون امیر آقایی، سارا بهرامی، پانتهآ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، حمیدرضا آذرنگ و مهران مدیری حضور دارند.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مسعود کیمیایی: حالم خوب است/۲۰ روز دیگر کار جدیدم را شروع می کنم
- نقد و بررسی «دندان مار» در بنیاد حریری بابل
- متفاوتترین بدمن تاریخ سینمای ایران
- اعلام اسامی آثار کوتاه داستانی؛ مستانه مهاجر و علی اوجی در جشنواره شهر مدیر شدند
- پروانه ساخت سینمایی برای چهار فیلمنامه صادر شد
- در سالگرد تولد مسعود کیمیایی/ ادای دین به سینماگر آرمانگرا
- یادداشتی کوتاه درباره «خائن کشی»؛ تاریخ به مثابه ابزاری برای تغییر فضا
- «خائن کشی» آنلاین میشود
- ماجرای برخورد کیمیایی با کاپولا و انتقاد کیمیایی از ساخت ادامه پدرخوانده توسط کاپولا
- کیمیایی از تجلیل تا تحلیل
- بزرگداشت مسعود کیمیایی برگزار شد؛ «قیصر» سخنگوی جامعه است/ کیمیایی بهزودی فیلم جدیدش را میسازد
- «قیصر»؛ خندقی در گذر زمان
- همزمان با سالگرد اولین نمایش عمومی «قیصر»؛ بزرگداشت مسعود کیمیایی برگزار میشود
- تازهترین آمار از فروش فیلمهای روی پرده/ فیلم بهرام افشاری؛ پیشتاز گیشه سینما در تعطیلی آخر هفته
- «جسدهای جاندار» در گالری ثالث؛ آثار مسعود کیمیایی تماشایی میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





