
محمد تاجیک : تهمینه میلانی کارگردان مطرح سینما، داور جشنواره فیلم پونای هند شد.
به گزارش سینماسینما ، میلانی که پیش از این بارها داور جشنواره های متعدد بین المللی بوده ،در گفت وگو با سینماسینما تایید کرد که برای حضور در این جشنواره به هند سفر می کند .
براساس اخباری که پیش از این در رسانه ها منتشر شده ، این جشنواره از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ فوریه ( ۲۵بهمن تا ۲ اسفند) در شهر پونا برگزار میشود و فیلم «مرد خاموش» ساخته احمد بهرامی در بخش سینمای جهان برای مخاطبان به نمایش درمیآید.
شهر پونا به دلیل داشتن بهترین انستیتوی سینما و تلویزیون هند و همچنین وجود مرکز آرشیو سینمای ملی هند از مهمترین مراکز سینمایی این کشور محسوب میشود. در این راستا فستیوال سینمایی پونا برای ارایه و نمایش بهترینهای سینمای هند و جهان از سال ۲۰۰۲ شکل گرفته است.
بر اساس اخباری که پیش از این در رسانه ها منتشر شده در پانزدهمین دوره این جشنواره نرگس آبیار و در هجدهمین دوره ، ویشکا آسایش به عنوان داور در این جشنواره حضور داشته اند .
در سالهای اخیر ،فیلمهای متعددی از سینمای ایران در این جشنواره حضور داشته اند.
در سال ۹۵ ،فیلم «یک روز طولانی» ساخته بابک بهرام بیگی در این جشنواره حضور داشت.
فیلمهای ایرانی چون ممیرو ساخته هادی محقق در چهاردهمین دوره جشنواره ،بی نامی علیرضا صمدی در شانزدهمین دوره این جشنواره حضور داشته اند .
در هفدهمین جشنواره فیلم پونا فیلم های «مارموز» ساخته کمال تبریزی و «امیر» ساخته نیما اقلیما به نمایش درآمدند.
در هجدهمین جشنواره فیلم پونا فیلم های «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، «ذغال» ساخته اسماعیل منصف و «دیاپازون» ساخته حامد تهرانی حضور داشتند .در نوزدهمین دوره این جشنواره ، دشت خاموش احمد بهرامی دراین جشنواره حضور داشت .
رفتن نوید محمودی از دیگر فیلمهایی بود که پیش از این در جشنواره پونا نمایش داشت .
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





