تهیهکننده فیلم روسی میگوید: هزینه تبلیغات افزایش پیدا کرده و برای در اختیار داشتن ۲۰ بیلبورد در سطح شهر تهران حداقل باید ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.
به گزارش سینماسینما، در حالی که جدول اکران در تابستان مشخص شده بود فیلم سینمایی روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی و با موافقت شورای صنفی نمایش و تهیهکننده فیلم در جدول اکران قرار گرفت.
علیاکبر ثقفی، تهیهکننده این فیلم، درباره اکران فیلم روسی بدون تبلیغات قبلی گفت: با هماهنگیهایی که با شورای صنفی نمایش انجام دادیم قرار شده تعداد هفتههای فیلم پیش از آغاز ماه محرم محاسبه نشود و مانند فیلمهای دیگری که پیش از این به طور مثال در ماه رمضان اکران شده بودند و با هدف رونق سینماها، هفتههای نمایش آنها محاسبه نشد، شورای صنفی نمایش نیز به ما اعلام کرد که هفتههای فیلم روسی قبل از عاشورا و تاسوعا محاسبه نمیشود.
وی ادامه داد: اکران اصلی فیلم بعد از دهه محرم آغاز خواهد شد و ما در هفتههای باقی مانده تا پایان دهه محرم فرصت داریم تا تبلیغات و اطلاعرسانی لازم را درباره فیلم انجام بدهیم و به زودی تبلیغات میدانی آغاز و همچنین تیزرهای جدید فیلم رونمایی و منتشر میشود.
ثقفی با اشاره به اینکه بعد از پایان دهه محرم بیلبوردهای شهری نیز در شهر نصب میشود، گفت: متاسفانه هزینههای تبلیغات و به خصوص استفاده از بیلبوردهای شهری بسیار بالاست و ما برای اینکه بتوانیم این هزینهها را جبران کنیم حتما باید حامی مالی و اسپانسر داشته باشیم.
وی ادامه داد: بیلبوردهای شهری در قالب یک بسته (پک) به تهیهکنندگان و پخشکنندگان ارائه میشود که حداقل هزینه برای استفاده از این بستهها ۲۰۰ میلیون تومان است. هر بسته شامل ۲۰ بیلبورد شهری میشود که حداقل قیمت آن ۲۰۰ میلیون تومان است و به نسبت جایگاه آنها در سطح شهر قیمتها افزایش پیدا خواهد کرد.
ثقفی افزود: البته شهرداری این بیلبوردها را به محصولات فرهنگی و فیلمهای سینمایی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه میکند و اگر پخشکنندگان بخواهند قیمت واقعی آنها را پرداخت کنند باید حداقل برای هر ۲۰ بیلبورد ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کنند.
تهیهکننده فیلم روسی همچنین درباره ممنوعیت نمایش این فیلم برای افراد زیر ۱۵ سال گفت: درج نشان ۱۵+ بر روی این فیلم در سینماها که از سوی سازمان سینمایی اعلام شده جنبه توصیهای دارد و با توجه به داستان و فضای فیلم، توصیه شده که افراد زیر ۱۵ سال به تماشای این فیلم ننشینند اما در نهایت انتخاب با مخاطبان است.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «های کپی» اکران میشود
- اعتراض تهیهکننده «کوچه ژاپنیها» به عملکرد سالندارها
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- علیاکبر ثقفی: عقبنشینی کامل بخش خصوصی در سینما/ دولت شفافسازی کند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- علی اکبر ثقفی: تهیهکنندگان سینما دلسرد شدهاند/ تلاش برای تولید ۲ فیلم جدید
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
- چالشهای برگزاری جشنواره فیلم فجر/ شرایط سخت، ایدههای خلاقانه میطلبد
- علی اکبر ثقفی از «کوچه ژاپنیها» و «شباهت خانوادگی» می گوید
- علی اکبر ثقفی خبرداد/ ساخت «کوچه ژاپنیها» مهر ماه آغاز میشود
- هیچ کجا/ نگاهی به فیلم «روسی»
- بازیگران زن برتر سال ۹۸ (۱)/ شنا خلاف جریان؛ طناز طباطبایی، ژاله صامتی
- نگاهی به فیلم روسی؛عشق یا جنون
- «تیغ و ابریشم»/ پیشنهادهای لذتبخش برای اکران پاییز
- یک فیلم خیلی خوب ببینید/ نگاهی به فیلم «روسی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





