فیلم کوتاه «بالا، پایین» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی و تهیهکنندگی مشترک زهرا راسار و انجمن سینمای جوانان ایران تولید شد.
به گزارش سینماسینما، تولید فیلم کوتاه «بالا، پایین» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی و تهیه کنندگی مشترک زهرا راسار و انجمن سینمای جوانان ایران، به پایان رسید.
این فیلم کوتاه که یکی از طرحهای مورد تایید پیچینگ انجمن سینمای جوانان ایران است، هم اکنون در حال سپری کردن مراحل فنی و پست پروداکشن است و احتمال دارد طراحی و ساخت جلوه های ویژه آن بیش از ۲ ماه زمان ببرد.
فیلمبرداری «بالا، پایین» که در ژانر کودک و در حال و هوای فانتزی ساخته شده است، در سرحد آباد و مهرشهر کرج و مدت پنج روز به طول انجامید.
بابک بهشاد و یاسمن نصیری همراه با بازیگران کودک؛ پویا یوسفی و هلیا فروغیان، مقابل دوربین مهدی ایل بیگی رفتند.
در خلاصه داستان «بالا، پایین» آمده است: «خانه در حال تخریب است. پس پارسا و نازی برای نجات خانه دست به کار می شوند.»
برخی از عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدعلی حسینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی نصیر، منشی صحنه: غزاله غلامی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، صدابردار: سامان شهامت، گریم: صحرا صدری، طراح صحنه: فرهاد محمد ربیع، تدوین: محمدعلی حسینی، مدیر تولید: حمیدرضا ساسانی، عکاس: سامان اکبری، مشاور رسانهای: آزاده فضلی، تهیه کننده: زهرا راسار و انجمن سینمای جوانان ایران.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود





