در پی انتشار خبری در یکی از رسانه هادرباره فیلم جدید نرگس آبیار،این کارگردان تکذیبیه ای منتشر کرد.
به گزارش سینما سینما ،متن این تکذیبیه به شرح زیر است:
به نام خداوند صداقت و راستی
به دنبال انتشار خبر نادرست و کذب خبرگزاری یکی از رسانه ها مبنی بر ساخت فیلم سینمایی «سر پل ذهاب» اعلام می کنم، به هیچ وجه چنین فیلمنامه ای ننوشته و در دست ساخت ندارم که بخواهم از ارگان ها، سرمایه آن را تامین کنم و یا ارگان ها هزینه ساخت آن را فراهم نکرده باشند. لازم به ذکر است به اطلاع برسانم چطور می توان در مورد میزان علاقه مردم به فیلمی مثل «نفس» که جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کرده و همچنین جایزه بهترین بازیگر را برای دو بازیگر زن به دست آورده، و هنوز هم اکران نشده است، این چنین قضاوت کرد.
همچنین بزرگوارانی چون حسین علیزاده، جواد مجابی، مسعود جعفری جوزانی، رضا میر کریمی، مجید مجیدی، هوشنگ گلمکانی، خسرو دهقان، محسن امیر یوسفی، شادمهر راستین، حسین معززی نیا، مجید اسلامی، عماد افروغ، احمد مسجد جامعی، علیرضا شجاع نوری، شهرام مکری، مجید برزگر، ابراهیم حقیقی، محمدرضا رحمانیان، محمد آفریده، عبدالجبار کاکایی، معصومه ابتکار، محمدرضا عارف و … فیلم «نفس» را دیده اند و نقطه نظر مثبت نسبت به این اثر ملی مردمی داشته اند که نظر این بزرگان یا در رسانه ها منتشر شده یا منتشر خواهد شد. بنابراین نیازی به پیش بینی خبرگزاری صبا مبنی بر دوست داشتن یا نداشتن فیلم توسط مردم وجود ندارد.
تاکید می کنم هرگز خود را کارگردان و نویسنده ارزشی ندانسته و نمی دانم. چراکه تا مادامی که از ارزش ها تعریف درست وجود نداشته باشد نمی توان به آن استناد کرد و خوشحالم که هرگز داعیه نویسنده یا کارگردان ارزشی را نداشته ام.
درباره فیلم های «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزیکترند» و «شیار۱۴۳ » ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی به عنوان تهیه کننده پشت کار بودند و در بخش خصوصی مالکیت ۱۰۰ درصدی فیلم را داشتند و در همین راستا فیلم «نفس» با هزینه ای نزدیک به یک فیلم اجتماعی روز تولید شده است که بخشی از سهام آن مربوط به شرکت سینمایی نور تابان است.
نرگس آبیار
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بامداد خمار»؛ عشق، طبقه و زبان تصویر
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- «شبی که ماه کامل شد» به هند رفت
- نگاهی به سریال «سووشون» اقتباسی از رمان سیمین دانشور/ قابهای زیبای شیراز
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- نرگس آبیار، رییس هیئت داوران فستیوال TRT شد
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- با انتشار نامهای سرگشاده؛ نرگس آبیار از شورای پروانه نمایش استعفا داد
- با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای جدید شورای پروانه نمایشِ فیلمهای سینمایی منصوب شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





