در حالی که پیشتر اعلام شده بود فیلم جدید کریستوفر نولان جولای ۲۰۲۰ اکران میشود، اکنون گفته شده فیلمبرداری این فیلم از ماه ژوئن آغاز خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، گفته شده فیلم بعدی کریستوفر نولان که در سکوت کامل خبری در دست تهیه است، «تریلری رمانتیک» خواهد بود و کار فیلمبرداری آن از ماه ژوئن شروع میشود.
تنها خبری که به صورت رسمی از این فیلم منتشر شده خبری است که کمپانی برادران وارنر چندی پیش اعلام کرد و گفت فیلم بعدی کریستوفر نولان را ۱۷ جولای ۲۰۲۰ روی پرده میبرد. این فیلم هنوز عنوانی ندارد و هیچ جزئیاتی از آن اعلام نشده است.
با این حال اکنون منابع داخلی که نخواستهاند نامشان فاش شود گفتهاند فیلمبرداری این فیلم از ماه ژوئن (خرداد) شروع میشود و فیلم هنوز فیلمنامه کاملی ندارد اما موضوع آن ترکیبی از «شمال از شمال غربی» هیچکاک با «تلقین» یا «سرآغاز» نولان است.
در عین حال گفته شده این فیلم به صورت آیمکس ساخته میشود.
در حالی که «تلقین» فیلمی چند لایه از رویاهای در هم تنیده بود، و نولان همواره به این شکل قصهگویی علاقه داشته جای تعجب ندارد اگر بخواهد بار دیگر به این شکل روایت روی بیاورد، زیرا او همواره خواسته است مرزها را در فیلمسازی از میان بردارد.
اما در عین حال آنچه از آن به عنوان «تریلری رمانتیک» یاد شده ژانری نیست که نولان پیشتر به سراغ آن رفته باشد. در طول دوران حرفهای کاریاش او به سراغ اقتباس از کتاب مصور تا درامی جنگی رفته است اما هرگز به سراغ فیلمی رمانتیک نرفته است.
جدیدترین فیلم نولان «دانکرک» بود که آن هم در تاریخ در سال ۲۰۱۷ راهی سینماها شده بود.
استودیو برادران وارنر از سال ۲۰۰۲ با فیلم «بیخوابی» توزیع بینالمللی فیلمهای این کارگردان را برعهده گرفت و تاکنون همه فیلمهای بعدی وی را اکران کردهاست؛ «پرستیژ»، «بین ستارهای»، «بتمن شروع میکند»، «تلفین»، «شوالیه تاریکی»، «شوالیه تاریکی برمیخیزد» و «دانکرک» شامل این موارد بوده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- پس از هفت ماه؛ فیلمبرداری «اودیسه»ی نولان به پایان رسید
- یک سال پیش از اکران؛ بلیتهای آیمکس «اودیسه» از فردا فروخته میشود
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- آیا «اودیسه»ی نولان موفقیت «اوپنهایمر» را تکرار خواهد کرد؟
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- کپی برداری ترامپ از روی دست مسئولان سینمایی
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ فیلمِ بعدی نولان، اقتباسی از اودیسه است
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- هانس زیمر: خلق موسیقی برای فیلم «بلیتز» و چالشهای نوای جنگ جهانی دوم
- بر اساس یک نظرسنجی؛ «اوپنهایمر» بهترین فیلم دهه ۲۰۲۰ شد
- به مناسبت دهمین سالگرد ساخت؛ «میان ستارهای» دوباره به سینماها بازمیگردد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





