دوازدهمین جشنواره بینالمللی پویانمایی تهران، به دلیل گسترش سویه اُمیکرون و به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان به خرداد سال ۱۴۰۱ تغییر زمان داد.
به گزارش سینماسینما، دبیر جشنواره بینالمللی پویانمایی تهران با بیان این مطلب گفت: امیدوار بودیم با کمرنگ شدن کرونا از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ دوازدهمین دوره را مانند سالهای گذشته و با رعایت تمامی استانداردهای بینالمللی برگزار کنیم که متاسفانه با گسترش دوباره آن، این اتفاق میسر نشد.
محمدرضا کریمیصارمی افزود: حضور ۸۵ کشور جهان، بیش از ۱۵۰۰ عنوان فیلم، داوری هفت بخش جشنواره، چاپ کاتالوگ و کتابهای تخصصی، برگزاری ۲۰ نشست در کنار بیش از ۲۵۰ سانس نمایش، طی پنج روز و حضور ۳۰ شرکت معتبر پویانمایی بخشی از برنامههای آماده شده در این رویداد بود که متأسفانه با همهگیری و گسترش سویه اُمیکرون و به منظور حفظ سلامت خانواده نجیب پویانمایی و به پاس قدردانی از زحمات شبانهروزی کادر درمان کشور، تاریخ برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.
وی تصریح کرد: امیدوار هستیم با ریشهکن شدن ویروس کرونا در روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به صورت حضوری شاهد برگزاری دوازدهمین جشنواره بینالمللی پویانمایی تهران در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشیم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «باشو غریبه کوچک» به جشنواره تورنتو میرود
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- نشریه ورایتی پیشبینی کرد؛ انیمیشن ایرانی نامزد جایزه اسکار میشود
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار
- جایزه طلای جشنواره ژاپنی به «زمین بازی» رسید
- «در آغوش درخت» راهی شارجه امارات شد
- اکران سیار «در آغوش درخت» آغاز شد/ تازهترین فیلم پرفروش اجتماعی سینماها
- «در سایه سرو» برای سومین بار به آکادمی اسکار معرفی شد
- انیمیشن ایرانی نامزد «گل طلایی» چینی شد
- «در سایه سرو» از جشنواره ایتالیایی جایزه گرفت
- راهیابی ۳ فیلم کانون به جشنواره بینالمللی کودکان لکنوی هند
- ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا نمایش داده میشود
- جشنواره پویانمایی تهران در ایستگاه پایانی
- معرفی داوران مسابقه ایران سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران
- معرفی آثار بخش بینالملل جشنواره پویانمایی تهران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





