حافظ ناظری خالق آلبوم “ناگفته” بعد از چند روز سکوت در خصوص بازی در خصوص آخرین ساخته مسعود کیمیایی سکوتش را شکست.
به گزارش سینما سینما، او ضمن احترام و قدردانی از دعوت کیمیایی متنی راحساب شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد، متن کامل این نوشته را می خوانید
دوستان عزیزم چند روز پیش، در یک جمع خودمانی به دعوت هنرمند برجسته و نُواندیش جناب مسعود کیمیایی عزیز به همراه پدرم حضور پیدا کردم که در آن جا صحبت و پیشنهاد حضور من در فیلم جدید ایشان به عمل آمد.
بعد از آن نشست با توجه به شرایط فیلم و برنامه های فشرده من پیرامون برگزاری کنسرت های ناگفته که از هفته آینده آغاز می شود و ضبط اثر دومم که باید در خارج از کشور انجام دهم شرایط را براى حضورم در این فیلم مناسب نمی دانم. چرا که من دوست دارم اگر در کاری حضور پیدا می کنم با تمام توان، دقت و تمرکزم به آن بپردازم و با توجه به شرایط کنونی ام این امکان برایم فراهم نیست.
این اولین باری نیست که پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی به من داده می شود. بی شک حضور در فیلم استاد مسعود کیمیایی برای هر فردی باعث افتخار است امیدوارم این افتخار در زمانی بهتر نصیب من شود. دلیل سکوتم در این چند روز هم این بود که نمی خواستم به این حواشى دامن بزنم. ولی افزایش فشار رسانه ها و افکار عمومی من را وادار به بیان این توضیحات کرد.
در پایان از همه شما عزیزانم بابت کامنت های مهربانانه و دلواپسانه شما متشکرم. یک تشکر صمیمانه هم از اصحاب رسانه دارم که در این مدت تا این حد به من لطف داشتند و یک عذر خواهی هم به خاطر عدم پاسخگویی پیرامون این مسئله بدهکارم.
دوستتان دارم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





