بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای مالی احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.
به گزارش سینماسینما، حسام نواب صفوی در پی انتشار اخبار ضد و نقیضی در خصوص بسته شدن شبکه «فارسی ۱» گفت: در خصوص اینکه می گویند من شبکه فارسی ۱ را بسته ام، شاید این تصویر تداعی شود که من با دو مامور به آنجا رفته و درب شبکه را بسته ام که اصلاً اینطور نیست. صحبت من به هیچ وجه به این منظور نبوده و نیست.
او ادامه داد: وقتی که یک وکیل از حق مردم ایران دفاع می کند، در واقع این امر بیانگر اعلام وکالت آن وکیل از جانب مردم است.
بازیگر سریال «معمای شاه» تاکید کرد: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای فارسی۱ احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.
نواب صفوی با تشکر از مردم ایران بابت پیگیری های خود نسبت به این توهین صورت گرفته توسط مجری شبکه ماهواره ای تصریح کرد: باید بگویم این خود مردم بودند که بسته شدن شبکه فارسی ۱ را رقم زدند. تصریح می کنم واژه «من» به عنوان «وکیل مردم ایران» است.
این بازیگر خاطرنشان کرد: باید بگویم که این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان و در تعقیب عوامل شبکه فارسی۱ است و به دلیل اینکه زیر دست بازپرس است بنده از متوقف کردن آن معذورم.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بینالملل ۱ / گزارش تصویری
- واکنشهای انتقادی کاربران به پست مناسبتی حسام نواب صفوی
- رقابت حسام نوابصفوی، نرگس محمدی و بازیگران خارجی در یک مسابقه تلویزیونی
- راهحل پیشنهادی حسام نوابصفوی برای رفع مشکل کمکاری بازیگران
- این آهنگ جامجهانی بود یا تیتراژ معمای شاه۲/روایت روزنامه شهروند از استقبال منفی از آهنگ سالار عقیلی
- انتقاد حسام نواب صفوی از لیلا حاتمی
- اظهارات حسام نوابصفوی پس از دریافت عنوان پلیس نامحسوس
- هژیرآزاد: ۱۳ میلیون از «معمای شاه» طلب دارم/ کسی در سازمان پاسخگو نیست
- محمدرضا ورزی: «ایراندخت» فضایی عاشقانه دارد/ وفاداری به تاریخ در «ستارخان»
- حسام نواب صفوی وکیل «آهوی پیشونی سفید۲» شد
- نام شهرک سینمایی «غزالی» تغییر میکند/ تصاویر
- نوابصفوی: آمریکا باید به ایران یارانه بدهد/رقصشمشیر بوش، ترامپ و نوابصفوی
- شوخی با علاقه فاطمه معتمدآریا به بازی در نقش قمرالملوک وزیری
- ادامه واکنش هنرمندان به درگذشت ناگهانی علی معلم/ از اصلانی و توسلی تا علیخانی
- توضیح حسام نواب صفوی درباره یکی از ویژگی هایی که به او نسبت می دهند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





