تهیهکننده فیلم سینمایی «خروج اضطراری» به کارگردانی برزو نیکنژاد بیان کرد این فیلم با سوژهای کمدی بهزودی جلوی دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما امیر پروین حسینی تهیهکننده سینما در گفتگویی با اشاره به فیلم سینمایی «خروج اضطراری» به کارگردانی برزو نیکنژاد که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: این فیلم یک اثر کمدی است و نگارش فیلمنامه نیز توسط این کارگردان و علیرضا کاظمیپور صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در تلاش هستند تا این فیلم هرچه سریعتر وارد مرحله تولید شود، ادامه داد: «خروج اضطراری» در تهران فیلمبرداری نمیشود اما هنوز محل دقیق فیلمبرداری قطعی نشده است.
این تهیهکننده سینما تاکید کرد: سعی کردهایم از تجربههای گذشته خود استفاده کنیم و فیلم بهتری را تولید کنیم.
وی بیان کرد: همیشه در کارهای سینمایی خود سعی کردهایم که از ترکیبی از بازیگران شناخته شده و بازیگرن خوب که ممکن است چندان شناخته شده نباشند استفاده کنیم و در «خروج اضطراری» نیز همین روند را ادامه میدهیم.
پروین حسینی در پایان گفت: زمان کمی داریم تا این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم اما اگر این پروژه آماده شود، آن را به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه میکنیم.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مرداب» به شبکه نمایش خانگی میآید/ سریالی معمایی از برزو نیکنژاد
- «مرداب» سریال جدید شبکه نمایش خانگی
- معرفی داوران و فیلمهای بخش مستند و داستانی هفتمین دوره جشنواره فیلمهای ایرانی زوریخ
- پخش «دودکش ۲» طی ماههای آینده آغاز میشود
- سری جدید سریال «دودکش» کلید خورد
- «دوزیست» در مرحله آمادهسازی نسخه نهایی
- مراحل فنی «دوزیست» آذر ماه تمام میشود
- جواد عزتی در «دو زیست»
- مانی حقیقی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «دوزیست» پیوست
- هادی حجازیفر مقابل دوربین «دو زیست» رفت
- رئیس جدید هیئت مدیره آیفیک انتخاب شد
- تهیه کننده خجالت نکش: عمده امکانات اکران در اختیار بخش دولتی است/ عدالت وجود ندارد
- عذرخواهی برزو نیکنژاد از مردم بابت اشتباه در یک سکانس «ساخت ایران ۲»
- «آینه بغل» در خارج از کشور اکران میشود/ مذاکره با چین، هند و ترکیه
- رونمایی از پوستر «لونه زنبور» در آستانه اکران نوروز + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





