صد و شصت و پنجمین شماره مجله خیمه در فروردین ۱۴۰۳ منتشر شد.
به گزارش سینماسینما، مجله خیمه به مدیرمسئولی محمدرضا زائری در فروردین ۱۴۰۳ با هفت بخش ویژه تقدیم علاقهمندان شده است.
پروندهای برای فیلم سینمایی مصلحت
پرونده اول روی جلد این مجله، به نقد و بررسی فیلم سینمایی مصلحت پرداخته است. موضوع این فیلم به کارگردانی حسین دارابی را به روایت مصطفی پورمحمدی، عباسعلی کدخدایی، سید حسین شهرستانی، زهرا راد، احمد اولیایی، محمدحسین معصومی می خوانید.
مجله خیمه در پرونده دیگری، مستند زندگی آقا رضی شیرازی به کارگردانی سید طاهر سیاح، از نگاه جلال رفیع، رضا امیرخانی، حجت الله ایوبی، اکبر ایرانی، حسین شیرازی، منوچهر صدوقی سها و حوریه ملک زاده بررسی کرده است.
پرونده ماه خیمه، موضوع برنامه تلویزیونی معلی را از نگاه شش گروه مرجع اجتماعی نقد و بررسی کرده است.
از نگاه سه کارشناسان روحانی. از نگاه دو مداح. از نگاه دو استاد ارتباطات دانشگاه، از نگاه سه کارشناس تلویزیون، از نگاه دو مدیر رسانه و از نگاه دو مدیر فرهنگی.
گفتارها و نوشتارهای علی سرلک، محمود ریاضت، ابراهیم بهاری، محمد بازوبند، علی سادات رضوی، عبدالله گیویان، احمد میرعابدینی، محمدرضا شاه حسینی، جبار آذین، شهرام شکیبا، علیاکبر اشعری، محمد مهاجری، حسین فتحی و محمد حسین دهنادی را درباره معلی میخوانید.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مصلحت» به اکران آنلاین رسید
- پروانه نمایش ۲ فیلم صادر شد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- گزارش تحلیلی از حضور روحانیت در سیما / از گچ و تخته سیاه تا اجرا/ خطیبانی که ستاره شدند
- محمدرضا زائری از ممنوع التصویر شدنش خبر داد /از تلویزیون گفتند ضبط برنامه لغو شده
- در خواست حجه الاسلام محمدرضا زائری از محمدرضاگلزار برای نجات جان یک ایرانی درهند
- نظر یک روحانی درباره شهاب حسینی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





