دادگاه محمد امامی یکی از متهمانی که نامش بارها و بارها در پرونده های مربوط به بانک سرمایه و هادی رضوی مطرح شده بود، برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، محمد امامی تهیه کننده برخی سریالهای پر مخاطب است که نامش بارها در خلال رسیدگی به پروندههای مربوط به بانک سرمایه و به خصوص پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز مطرح شد.
پس از گذشت ماهها از رسیدگی به پروندههای مرتبط با این فرد حالا امروز نوبت به محاکمه این متهم رسیده است.
رسول قهرمانی در بیستمین جلسه محاکمه پرونده مدیران بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی و پس از پایان دفاعیات مجید زاهدی یکی از متهمین این پرونده اظهار کرد: بر اساس تحقیقات و بررسیهایی که انجام دادهایم زاهدی پاشنه آشیل محمد امامی است.
قهرمانی افزود: آقای سید محمد امامی و سید هادی رضوی برای غارت بانک به هم پاسکاری میکردند به این شکل که آقای رضایی برای گرفتن وام ۱۰ درصد سپرده میگذاشت و ۵۰ درصد وثیقه مورد نیاز به صورت غیرقانونی به ۳۰ درصد تقلیل مییافت و رضوی در ادامه از بانک میخواست به جای وثیقه پول سپرده بگذارد.
وی تاکید کرد: امامی در اینجا ایفای نقش میکرد و پول مورد نیاز را به سپرده میگذاشت.
قهرمانی ادامه داد: بعد از اینکه تسهیلات ۶۰ میلیاردی و ۳۰ میلیاردی به آقای رضوی پرداخت میشد، اول اقدام به خرید ملک و خودرو میکند و سپس ملک مورد نظر را به جای وثیقه در رهن بانک میگذارد و پولهای آقای امامی بازگردانده میشود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگوی روزنامه شرق با محمد امامی/ سینمای من مبتنی بر فروش است نه تولید برای گنجهخانهها
- زمان انتشار«شهرزاد۳» مشخص شد/ قصهای عاشقانه شبیه قسمت اول
- رضوی از سرمایهگذاری در سریال شهرزاد کنار کشید/ شهرزاد با ۱۲ میلیارد تومان ساخته شد
- سرنوشت «شهرزاد» چه میشود؟/ وقتی احساسات مردم از فساد مالی جریحهدار میشود
- تخلف مالی ۸ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذار سریال / شب شهرزاد کُشان
- نامه منتسب به پدر سرمایهگذار «شهرزاد» تکذیب شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





