اسامی داوران بخش ملی و بینالملل سی و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اعلام شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد اطلاعرسانی و ارتباطات رسانهای سی و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، «مجید زینالعابدین» دبیر جشنواره صبح امروز در نشست خبری دوم جشنواره در اصفهان، «رسول صدرعاملی» تهیهکننده و کارگردان، «حامد جعفری» تهیهکننده، «جهانبخش سلطانی» بازیگر، «امرالله احمدجو» فیلمنامهنویس و کارگردان و «پوران درخشنده» تهیهکننده و کارگردان را به عنوان اعضای «هیئت داوران بخش فیلمهای بلند داستانی بخش ملی جشنواره سی و پنجم» معرفی کرد.
همچنین «محمدرضا عرب» کارگردان، «روانبخش صادقی» انیماتور و «مریم اسمیخانی» کارگردان «اعضای هیئت داوران بخش کوتاه و پویانمایی» این دوره از جشنواره هستند.
دبیر جشنواره در نشست خبری امروز در اصفهان، «مرضیه برومند» از ایران، «علیرضا خمسه» از ایران، «مونیکا واهی» از هندوستان، «یرژی موسکوویچ» از لهستان، «دراگان میلینکوویچ فیمون» از صربستان، «ملیکا زعیری» از فرانسه و «جون خوآنگ» از چین را به عنوان اعضای «هیئت داوران بخش فیلمهای بلند بینالملل» این دوره از جشنواره معرفی کرد.
همچنین «هادی محمدیان» از ایران، «حکمت مطشر مجیدالبیدان» از عراق، «آتینا ریکاکی» از یونان، «ختام سیدعبدالقادر» از عمان و «ماریا بزنکووا» از روسیه اعضای «هیئت داوران بخش کوتاه و پویانمایی بینالملل» جشنواره سی و پنجم هستند.
بنا به اعلام دبیر جشنواره، داوران سیفژ در این دوره از جشنواره را نیز «واسیلیس کارامیتانیس» از یونان، «اما پندیوک» از رومانی و «آزاده شکوریراد» از ایران تشکیل میدهند.
سی و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوان از پانزدهم تا بیستم مهر ۱۴۰۲ (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- خبرهایی از جشنوارههای فیلم کودک، کوتاه و جهانی فجر
- پروانه ساخت سینمایی برای چهار فیلمنامه صادر شد
- «زیبا صدایم کن»؛ نجواى مردى از دل باران
- «زیبا صدایم کن»؛ بذرِ امید
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- «زیبا صدایم کن»؛ ملودرامی احساسی
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- میان مردم و سینما فاصله افتاده است/ زنان را فراموش نکردیم
- واکنشهای سینماگران ایرانی به درگذشت «مادر سینمای آسیا»
- معرفی داوران دو بخش مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای پنج فیلمنامه
- بالاخره در روز هشتم جشنواره اتفاق افتاد؛ معرفی داوران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





