فیلم کوتاه «مورچه» به کارگردانی فرهاد شنتیایی در اولین حضور جهانی در هشتمین جشنواره چلکینوفست روسیه، ۲ جایزه را از آن خود کرد.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «مورچه» اولین ساخته فرهاد شنتیایی توانست در اولین حضور جهانی خود در هشتمین دوره از جشنواره چلکینوفست روسیه برنده دو جایزه «بهترین فیلم خارجی زبان» و «بهترین فیلم از هیات داوران دانشجویی» را از آن خود کند.
«مورچه» پیش از این جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران چهلمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران را گرفته بود.
مهدی قربانی، علیرضا محمدی، شیرین محسنی، نیکی بنی اسدی، مهراد فتحی، ملیکا خالقی، فاطمه میرزایی، صدرا اصغری، سید علی پرپنچی و محمد عزیزی در این فیلم کوتاه ایفای نقش دارند.
فهرست عوامل فیلم کوتاه «مورچه» عبارت است از: نویسنده و کارگردان: فرهاد شنتیایی، مدیر فیلمبرداری: حامد عزت خواه، تدوین: پگاه یوسفی، مدیر صدابرداری: سعید زند، طراح صحنه: مرتضی غلامی، طراح گریم: هاله علیزاده، طراح صدا و آهنگساز: صادق نیک فرمان، صداگذاری: امید محمدی پور و حسین مشعل، طراح لباس: شادی لطفی، دستیاران کارگردان: سماع اسماعیل دخت و سید علی پرپنچی، برنامه ریز و مدیر تولید: معصومه قلی پور، مجری طرح: ادهم صفرزاده و امین شنتیایی، پخش بینالملل: سولماز اعتماد، مشاور رسانهای: آزاده فضلی، جانشین تهیه کننده: سینا فراهانی، تهیه کنندگان: فرهاد شنتیایی و سماع اسماعیل دخت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- هفتمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه: در سن بالا دست دادن با نامحرم مشکلی ندارد
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟