فیلم سینمایی «درساژ» اولین کار بلند سینمایی پویا بادکوبه به تهیه کنندگی روح الله و سمیرا برادری اواخر هفته گذشته درمهرشهر کرج کلید خورد.
فیلمنامه «درساژ» توسط حامد رجبی به نگارش در آمده است که پیش از این نویسندگی فیلمنامه هایی همچون «فصل باران های موسمی»، «پرویز» و «پریدن از ارتفاع کم» را در کارنامه خود دارد. همچنین او برای فیلم «پریدن از ارتفاع کم» از شصت و پنجمین دوره جشنواره بین المللی برلین جایزه بخش داوران بین المللی منتقدان فیلم (فیبرشی) را دریافت کرده است.
«درساژ» داستان زندگی دختری ۱۶ساله است که در دوراهی ایستاده است. این فیلم اواخر هفته گذشته در مهرشهر کرج کلید خورد و تا کنون شبنم مقدمی جلوی دوربین رفته است.
در «درساژ» علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب، جلال فاطمی، سیامک ادیب، علی صلاحی، شایان فصیح زاده، به افرید غفاریان، رامبد مطلبی، لطف الله سیفی، محسن افتاب سوار، باسط رضایی، نعیم بختیاری، شبنم دادخواه، مهرانا سمامی، رضا نجفی، سیروس معصومی، سینا موسوی با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می پردازند.
پویا بادکوبه پیش از این به عنوان کارگردان مطرح آگهی های تبلیغاتی شناخته شده است و در این بخش جوایز بین المللی متعددی در کارنامه خود دارد. او همچنین در حوزه کارگردانی تئاتر و ساخت برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت داشته است. از دیگر فعالیت های بادکوبه ساخت چندین فیلم کوتاه است.
عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده:حامد رجبی، کارگردان:پویا بادکوبه، مدیر فیلمبرداری:اشکان اشکانی، طراح صحنه : کیوان مقدم، مدیر صدا برداری : وحید مقدسی، طراح گریم : محمود دهقانی، طراح لباس: سارا سمیعی، دستیار کارگردان:امین خنکال، برنامه ریز:مینا سنگ سفیدی، عکاس:امید صالحی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، جانشین تولید:فواد بور بور، مدیر تولید:مهدی بدرلو و تهیه کننده: روح الله و سمیرا برادری.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- دومین کتاب گلاره عباسی رونمایی شد/ رمانی که نامش را مصطفی مستور انتخاب کرد
- عکسی قدیمی که شبنم مقدمی منتشر کرد/ تنابنده، اصلانی و مقدمی؛ ۲۱ سال پیش
- سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛ پروانه زرین روی شانه برگزیدگان
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- شبنم مقدمی اولین بازیگر زن «شغال» شد
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- رقابت «زالاوا» در فرانسه و تقدیر در بلژیک
- در اولین نشست «زیرمتن» مطرح شد؛ روایت «زالاوا» از جدال میان دو نظم/ باور به «جن» از واقعیت آن ترسناکتر است
- دو فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفتند
- سینماتک خانه هنرمندان ایران برگزار میکند؛ «زیرمتن» با «زالاوا» کلید میخورد/ بررسی بینارشتهای فیلمهای روز
- احیاکنندگان سینمای مستقل
- اکران «زالاوا» در ترانسیلوانیا و پاریس
- تهیهکننده فیلم مطرح کرد: «زالاوا» به زودی اکران میشود/ مردم بهترین تبلیغ هستند
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟





