به گزارش سینماسینما، دستمزد اسکارلت جوهانسون در فیلم «بیوه سیاه» ۱۵ میلیون دلار خواهد بود که با دستمزد کریس اوانز و کریس همسورث برای بازی نقشهای کاپیتان آمریکا و ثور در فیلم «انتقامجویان: جنگ ابدیت» برابر است.
اسکارلت جوهانسون پیش از این در ۶ فیلم از دنیای ابرقهرمانی مارول نقش شخصیت بیوه سیاه را کنار دیگر ابرقهرمانان از جمله هالک بازی کرده است و این بار قرار است در فیلمی بازی کند که تنها قهرمان آن بیوه سیاه خواهد بود.

کمپانی مارول معمولا در آغاز کار به ستارههایی که برای بازی در نقش ابرقهرمانان خود انتخاب میکند دستمزد بالایی نمیدهد اما پس از مشهور شدن آن بازیگر در آن نقش، دستمزدش افزایشی ناگهانی پیدا میکند. برای نمونه رابرت داونیجونیور در نخستین فیلم «مرد آهنی» فقط ۵۰۰ هزار دلار گرفت اما این دستمزد در فیلمهای بعدی با شیب تندی افزایش یافت و تا ۵۰ میلیون دلار هم رسید. نتیجه این است به مارول وفادار بمان تا دستت به پولهای رویایی برسد.
شاید این دستمزدها برای بسیاری از استودیوهای هالیوودی و بازیگران حرفهای سینمای جهان نجومی به نظر برسد اما مارول با سود هنگفتی که از آثار ابرقهرمانی به دست میآورد در رفتار با ستارههای خود سخاوتمند است. مارول با ترکیب داستانهای مصورش و ستارههایی از جمله اسکارلت جوهانسون مطمئن است که هر کدام از فیلمهایش بیش از یک میلیارد دلار میفروشد. در این آثار بازیگران علاوه بر دستمزد میزانی از سود نهایی را پاداش میگیرند.
فرمول مارول تا اینجا که موفق بوده است تا جایی که فروش «انتقامجویان: جنگ ابدیت» از مرز ۲ میلیارد دلار هم عبور کرد.
البته مارول هیچگاه رقم دقیق دستمزد بازیگرانش را اعلام نمیکند و این بار نیز در تایید رقم ۱۵ میلیون دلاری دستمزد اسکارلت جوهانسون همین رویه را دنبال میکند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- اولین تجربه کارگردانی اسکارلت جوهانسون؛ «النور کبیر» سپتامبر اکران میشود
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- واکنشها به یک تریلر جنجالی؛ «جنگ ستارگان» وس اندرسون چه معجونی میشود/ کارگردان هوش مصنوعی است
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
- برایان کرانستون در فیلم جدید و پربازیگر وس اندرسون بازی میکند
- جوهانسون از دیزنی شکایت کرد
- بازیگران در صف مخالفان گلدن گلوب/ اسکارلت جوهانسون نامه داد
- اسکارلت جوهانسون تهیهکننده و بازیگر «عروس» شد
- پردرآمدترین بازیگر زن جهان کیست؟/ تبعیض بین دستمزد مردان با زنان بازیگر
- نامزدهای انجمن بازیگران آمریکا اعلام شدند
- برندگان جشنواره فیلم گاتهام مشخص شدند
- انتقادها از مارول ادامه دارد/ حمایت جنیفر آنیستون از نظر اسکورسیزی
- انتقاد اسکورسیزی از فیلمهای مارول: این فیلمها اصلا سینما نیست!
- مهمترین جایزه جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۹ به «خرگوش جوجو» رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





