کارگردان فیلم سینمایی «راند چهارم» درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم و فضای داستانی آن توضیح داد.
به گزارش سینماسینما، علیرضا امینی کارگردان فیلم سینمایی «راند چهارم» درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم گفت: در حال حاضر «راند چهارم» در مرحله فنی، صداگذاری و آهنگسازی قرار دارد و تصمیم داریم که اولین نمایش آن در جشنواره ملی فیلم فجر باشد.
وی افزود: «راند چهارم» فیلمی اجتماعی و سوژه آن تازه و با تصاویر دیده نشده است. در واقع فضای آن با فیلمهای قبلیام تفاوت دارد.
این کارگردان درباره اکران آنلاین با توجه به شرایط موجود و تعطیل بودن سینماها بیان کرد: تصمیمگیری درباره اکران آنلاین وابسته به تهیهکننده و پخشکننده فیلم است. درباره موفقیت این نوع اکران فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم بازتاب مخاطبان و بازگشت مالی به چه صورت خواهد بود زیرا این اولین تجربه ما در ایران است و تا قبل از آن چنین تجربهای نداشتهایم.
امینی ادامه داد: زمانی که فیلمی را برای پرده سینما میسازیم، طبیعتا نمایش آن با صفحه تلویزیون تفاوتهای بسیاری دارد و لذتی که با فیلم دیدن روی پرده سینما یا به شکل جمعی سینما رفتن تجربه میکنیم نمیتوان در اکران آنلاین تجربه کرد.
کارگردان «راند چهارم» در پایان درباره کارهای اخیر خود تصریح کرد: فیلمنامه «رقص دلفینها» را در این روزها آماده کرده و برای انتخاب عوامل نیز صحبتهایی انجام دادهام. به زودی وارد پیش تولید مقدماتی میشویم تا مقداری شرایط مناسبتر شود و تصویربرداری آن را آغاز کنیم.
«راند چهارم» آخرین ساخته علیرضا امینی به تهیهکنندگی مرتضی شایسته است و از بازیگران این فیلم میتوان به جمشید هاشمپور، پژمان بازغی، الهه حصاری، زهرا میرزایی، علی اوجی و آناهیتا درگاهی اشاره کرد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سمفونی باران» کلید خورد
- من، ترانه دیگر پاسپورتم را نمیخواهم!/ نگاهی به سریال «قهوه ترک»
- اتکا به ویترین، خلاء فیلمنامه/ نگاهی به سریال «قهوه ترک»
- «قهوه ترک» از سوم خرداد به فیلمنت میآید/ معرفی بازیگران سریال
- نمایش فیلم «راند چهارم» در بخش مسابقه جشنواره روسی
- «راند چهارم» آماده نمایش شد/ علیرضا امینی در تدارک ساخت «رقص دلفینها»
- «هزارپا» از «تگزاس» جلو زد/ نگاهی به جدول فروش در هفتهای که گذشت
- بازیگر تعطیلات رویایی: همیشه هفتسین خانه را من میچینم/ بدون پشتوانه بازیگر شدم
- دوست دارم در کارهای مناسبتی بازی کنم / روایت مریم معصومی از سریال «تعطیلات رویایی»
- تصویربرداری سریال نوروزی شبکه ۲ تمام شد/ عوامل از کیش برگشتند
- رونمایی از اولین تیزر سریال نوروزی «تعطیلات رویایی»
- با ادامه ضبط «تعطیلات رویایی»/ رضا یزدانی تیتراژ سریال نوروز ۹۷ را می خواند
- مجموعه بازیگران «تعطیلات رویایی» تکمیل شد/ رضا یزدانی در سریال نوروزی
- آغاز اکران «بلوک ۹ خروجی۲» پس از چهار سال/ رونمایی از پوستر فیلم
- ادامه تصویربرداری «تعطیلات رویایی» در جزیره کیش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





