فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان در ادامه حضور جهانی خود به بنگلادش میرود.
به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان به دهمین دوره فستیوال فیلمهای موبایلی داکا در بنگلادش راه یافت.
فیلم کوتاه «دریا» که محصول سال فروردین ۱۴۰۰ است تاکنون در بیش از ۲۵ جشنواره خارجی شرکت کرده که میتوان به فستیوالهای فیلم کوتاه لندن، ولز، فیلمهای مستقل مادرید و…اشاره کرد و موفق به دریافت چندین جایزه شده است.
فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
همچنین آرش رمضانی مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند.
ایلیا شمس و محمدکاظم شیران تهیهکنندگان این فیلم هستند و مجموعهی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) حامی مالی و معنوی این اثر است.
فستیوال بینالمللی فیلمهای موبایلی داکا از تاریخ ۲ و ۳ مارچ ۲۰۲۴ (۱۲ و ۱۳ اسفند ۱۴۰۲) در بنگلادش برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مستطیل» در روسیه روی صحنه رفت
- «دریا» در عمارت روبرو نمایش داده میشود
- راهیابی «یک بعد از ظهر طولانی» به جشنواره داکا
- حضور «دریا» در بین نامزدهای جشنواره فیلم ولز
- جایزه بزرگ مخاطبان جشنواره مادرید برای فیلم کوتاه «دریا»
- فیلمنامهی کوتاه «کاناپه» در یک جشنواره ایتالیایی
- جشنواره فیلم کوتاه لندن میزبان «دریا» میشود
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- پاسخ سعید مستغاثی به یادداشت علی زرنگار؛ حکایت پوری فِش فِشو و نگهبانی از دایی جان ناپلئون
آخرین ها
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت