انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی به بخش مسابقه جشنواره فیلم «سینه کوئست» آمریکا که مورد تایید اسکار است، راه پیدا کرد.
به گزارش سینماسینما، پویانمایی «پیچ تاریخی»، از تولیدات باشگاه فیلم سوره، به کارگردانی میلاد محمدی و نویسندگی و تهیهکنندگی حسین حقیقی به بخش مسابقه سی و سومین جشنواره بینالمللی فیلم «سینه کوئست» Cinequest Film & VR Festival (CQFF) آمریکا راه یافت.
این جشنواره ۵ تا ۱۷ مارچ برابر با ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار میشود.
«سینه کوئست» یکی از مهمترین جشنوارههای مستقل در آمریکا و واجد شرایط اسکار است که با تمرکز بر نوآوریهای خلاقانه سعی دارد تا خلاقیتهای بزرگ را تقویت و مخاطبان جوان، هنرمندان و نوآوران را با این خلاقیتها درگیر کند.
در خلاصه داستان این انیمیشن کوتاه که در سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ برنده تندیس بهترین پویانمایی شده، آمده است: «بارانی سیل آسا میآید و طوفان میوزد. پیچ کهنه را تاب مقاومت نیست…»
پخش بینالملل این اثر برعهده مرکز بینالملل سوره است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درخشش «سوزن» و «پیچ تاریخی» در چین/ ۴ جایزه جشنواره کولیوود هند برای «پریسان»
- راهیابی«پیچ تاریخی» به جشنواره بینالمللی فیلم مسکو
- «رویای مردان مضحک» در تماشاخانه استاد انتظامی
- مستندی از مبتکر ملی شدن صنعت نفت روی آنتن میرود/ بُرشی از زندگی و مرگ حسین فاطمی در «عشق شمعدانیها»
- دمیده شدن روح علی فیلم بچه های آسمان در کالبد میلاد محمدی!
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





