فیلم سینمایی “رفتن” از برادران محمودی به زودی در ۱۰ کشور روی پرده میرود.
به گزارش سینماسینما، نوید محمودی کارگردان فیلم “رفتن” گفت: حق پخش فیلم سینمایی “رفتن” به یک پخش کننده در مالزی فروخته شده است و به زودی، پس از تعطیلات ژانویه در ۱۰ کشور آسیایی به روی پرده میرود.
وی ادامه داد: این فیلم در آمریکا، بلژیک، افغانستان و چند کشور دیگر اکران شده و جوایز خوبی نیز کسب کرده است. امیدواریم که در سال ۲۰۱۸ نیز این موفقیتها استمرار داشته باشد و بتواند در جهان صاحب موفقیتهای دیگری شود.
محمودی درباره تازهترین حضور این فیلم در فستیوالهای بینالمللی نیز بیان کرد: “رفتن” در ماه دسامبر در جشنواره فیلم حقوق بشر که در تایلند برگزار میشود نمایش داده خواهد شد.
در یک سال گذشته فیلم “رفتن” به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان بهترین بازیگری از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.
فیلم سینمایی “رفتن” با وجود آنکه در افغانستان، آمریکا و بلژیک اکران شده، اما تا امروز فرصت نمایش در سینماهای ایران را پیدا نکرده است و تاکنون طی یکسال گذشته سی و پنج حضور بین المللی داشته است.
“رفتن” قصه فرشته و نبی قصه عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم میشود. قصه عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج میبیند. رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت…فیلم رفتن محصول مشترک ایران و افغانستان است که شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب امتیاز پخش بین الملی آن را به تهیه کنندگی جمشید محمودی برعهده دارد.
رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقیف بشیر احمد و شمس لنگرودی در این فیلم به ایفای نقش پرداختهاند.
از برادران محمودی این شبها سریال”سایهبان” به روی آنتن شبکه دو سیما میرود.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- راهیابی «آخرین تولد» به پنج جشنواره بینالمللی
- «داریوش» ۲۷ تیر میآید
- پایان فیلمبرداری «پوست شیر» در اسفندماه/ پخش فصل سوم ۱۰ اسفند شروع میشود
- وقتی نقش مدیون بازیگر میشود/ نگاهی به بازی علیرضا کمالی در «پوست شیر»
- شلوغ کردن معرکه!/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- آن دقایق جانکاه/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- به نام پدر/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- جایزه ویژه هیات داوران جشنواره تگزاس آمریکا برای «هفت و نیم»
- ادامه فیلمبرداری سریال «همبازی»
- همایون ارشادی و گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند
- نوید محمودی: پژوهش آثار سینمایی را سنددار میکند
- آتیلا پسیانی و گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند
- «مردن در آب مطهر» به صورت آنلاین اکران میشود
- «خانه عزیز» سریال نوروزی شبکه دو شد
- رونمایی از پوستر رسمی «هفت و نیم» در آستانه اکران
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





