سیما تیرانداز گفت: نقش انیس در سریال «ستایش» نقش بسیار سختی بود و من مدتها به دلیل بازی در این نقش افسرده شده بودم زیرا انیس به شدت روی روحیه خودم تاثیر میگذارد.
به گزارش سینماسینما، سیما تیرانداز درباره احتمال موفقیت فصل سوم ستایش در میان مخاطبان ادامه داد: سلایق متفاوت است و من نمی توانم قطعاً بگویم که مردم ستایش ۳ را دوست خواهند داشت یا نه. اما اعتقاد دارم که فصل سوم ستایش همپای فصل اول پرمخاطب خواهد بود. البته از نظر من ستایش ۲ کلید اصلی فصل سوم بود اما خب شاید استقبال کمتری را نسبت به فصل اول به همراه داشت.
او در همین راستا ادامه داد: از نظر من فاصله زمانی بین ستایش ۲ و ستایش ۳ کمی زیاد شد. البته این درخواست تهیه کننده و کارگردان اثر بود که این فاصله زمانی به وجود بیاید. به احتمال فراوان مردم از ستایش ۳ نیز استقبال می کنند زیرا قصه این سریال را می شناسند و در فصلهای قبل آن را دنبال کرده اند.
بازیگر فیلم “هامون” درباره تفاوت های شخصیتی نقش انیس در فصل سوم ستایش نسبت به فصل های پیشین اضافه کرد: نقش انیس در فصل دوم کاملاً نسبت به فصل یک عوض شده بود و دیگر آن شخصیت بد و منفی نبود و همچنین در فصل سوم هم این شخصیت تغییرات بسیار زیادی می کند. البته بیشتر از این نمی توانم در مورد شخصیت بگویم چون می خواهم جذابیت این شخصیت حفظ شود.
وی انیس را کاراکتری سخت و پرچالش خواند و تاکید کرد: بازی من در ستایش ۳ تکنیک خیلی مشخصی ندارد که بخواهم بگویم از این تکنیک استفاده کرده ام. بالاخره هر شخص در رشته خود سختی های خاص خود را خواهد کشید اما در مورد نقش انیس در سریال ستایش اعتراف می کنم که نقش بسیار سختی بود و من مدتها به دلیل بازی در این نقش افسرده شده بودم زیرا انیس به شدت روی روحیه خودم تاثیر می گذارد.
این بازیگر سینما با نقد وضعیت فعلی اکران در سینماها ادامه داد: من نمی دانم سینما چرا به سراغ فیلمنامه های قوی و آثار قدرتمند نمی رود. به عنوان مثال فیلم هایی مثل فراری و ماجان کم تولید می شوند و وقتی هم که ساخته میشوند در اکران به راحتی می سوزند. این فیلمها می توانستند کارهای بسیار پرفروشی باشند اما چه حساب کتابهایی در سینما وجود دارد که یک فیلم به این شکل می سوزد و در عین حال یک تهیه کننده همزمان چهار فیلم با بیشترین تعداد سینما را در اختیار دارد. واقعیت امر من از این روابط و مافیا سر در نمی آورم.
وی فیلمسوزی در سینما را معضل اکران خواند و تصریح کرد: باید از تهیه کنندگانی که پشت سر هم فیلم هایشان در بهترین زمان اکران می شود پرسید که واقعاً چه چیز و معادله ای باعث شده آنها اینگونه اکران داشته باشند و بسیاری در چرخه فیلمسوزی قرار گیرند. من که نمی دانم به نظرم وضعیت بد اکران در سینما را باید از این دوستان پرسید.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی آثار راه یافته به یک بخش و هیئت انتخاب دو بخش از جشنواره تئاتر فجر
- شورای سیاستگذاری چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- «همآهنگ» به مرحله استودیو رسید/ رونمایی از داوران و مجری برنامه سرود و موسیقی
- معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد
- کمند امیرسلیمانی در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ در کار انسانیت و اخلاق برایم حرف اول را میزند
- بازبخش فصل اول “ستایش” در پی جدا شدن رامسین کبریتی از شبکه جم
- سیما تیرانداز به «سلفی با دموکراسی» پیوست
- ترس از «هیولا» و چالش با «ستایش»/ گفتوگو با سیما تیرانداز
- «عاشقانههای خیابان» روایتی از زنان دستفروش مترو
- بازیگر سرشناس سینما در ۷۸ سالگی درگذشت
- بازیگرانی که برای نقشهای سینمایی تغییر جنسیت دادند + عکس
- ترانه علیدوستی دست به افشاگری زد/ دلیل قهر بازیگر «فروشنده» با تلویزیون
- افشاگری ترانه علیدوستی از ماجرای جنجالی سانسور «اوشین» در ایران
- افشاگری ژوله درباره سانسورهای تلویزیون در مورد بازیگران زن
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





