به گزارش سینماسینما، سیما تیرانداز درباره احتمال موفقیت فصل سوم ستایش در میان مخاطبان ادامه داد: سلایق متفاوت است و من نمی توانم قطعاً بگویم که مردم ستایش ۳ را دوست خواهند داشت یا نه. اما اعتقاد دارم که فصل سوم ستایش همپای فصل اول پرمخاطب خواهد بود. البته از نظر من ستایش ۲ کلید اصلی فصل سوم بود اما خب شاید استقبال کمتری را نسبت به فصل اول به همراه داشت.
او در همین راستا ادامه داد: از نظر من فاصله زمانی بین ستایش ۲ و ستایش ۳ کمی زیاد شد. البته این درخواست تهیه کننده و کارگردان اثر بود که این فاصله زمانی به وجود بیاید. به احتمال فراوان مردم از ستایش ۳ نیز استقبال می کنند زیرا قصه این سریال را می شناسند و در فصلهای قبل آن را دنبال کرده اند.
بازیگر فیلم “هامون” درباره تفاوت های شخصیتی نقش انیس در فصل سوم ستایش نسبت به فصل های پیشین اضافه کرد: نقش انیس در فصل دوم کاملاً نسبت به فصل یک عوض شده بود و دیگر آن شخصیت بد و منفی نبود و همچنین در فصل سوم هم این شخصیت تغییرات بسیار زیادی می کند. البته بیشتر از این نمی توانم در مورد شخصیت بگویم چون می خواهم جذابیت این شخصیت حفظ شود.
وی انیس را کاراکتری سخت و پرچالش خواند و تاکید کرد: بازی من در ستایش ۳ تکنیک خیلی مشخصی ندارد که بخواهم بگویم از این تکنیک استفاده کرده ام. بالاخره هر شخص در رشته خود سختی های خاص خود را خواهد کشید اما در مورد نقش انیس در سریال ستایش اعتراف می کنم که نقش بسیار سختی بود و من مدتها به دلیل بازی در این نقش افسرده شده بودم زیرا انیس به شدت روی روحیه خودم تاثیر می گذارد.
این بازیگر سینما با نقد وضعیت فعلی اکران در سینماها ادامه داد: من نمی دانم سینما چرا به سراغ فیلمنامه های قوی و آثار قدرتمند نمی رود. به عنوان مثال فیلم هایی مثل فراری و ماجان کم تولید می شوند و وقتی هم که ساخته میشوند در اکران به راحتی می سوزند. این فیلمها می توانستند کارهای بسیار پرفروشی باشند اما چه حساب کتابهایی در سینما وجود دارد که یک فیلم به این شکل می سوزد و در عین حال یک تهیه کننده همزمان چهار فیلم با بیشترین تعداد سینما را در اختیار دارد. واقعیت امر من از این روابط و مافیا سر در نمی آورم.
وی فیلمسوزی در سینما را معضل اکران خواند و تصریح کرد: باید از تهیه کنندگانی که پشت سر هم فیلم هایشان در بهترین زمان اکران می شود پرسید که واقعاً چه چیز و معادله ای باعث شده آنها اینگونه اکران داشته باشند و بسیاری در چرخه فیلمسوزی قرار گیرند. من که نمی دانم به نظرم وضعیت بد اکران در سینما را باید از این دوستان پرسید.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- «همآهنگ» به مرحله استودیو رسید/ رونمایی از داوران و مجری برنامه سرود و موسیقی
- معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد
- کمند امیرسلیمانی در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ در کار انسانیت و اخلاق برایم حرف اول را میزند
- بازبخش فصل اول “ستایش” در پی جدا شدن رامسین کبریتی از شبکه جم
- سیما تیرانداز به «سلفی با دموکراسی» پیوست
- ترس از «هیولا» و چالش با «ستایش»/ گفتوگو با سیما تیرانداز
- «عاشقانههای خیابان» روایتی از زنان دستفروش مترو
- بازیگر سرشناس سینما در ۷۸ سالگی درگذشت
- بازیگرانی که برای نقشهای سینمایی تغییر جنسیت دادند + عکس
- ترانه علیدوستی دست به افشاگری زد/ دلیل قهر بازیگر «فروشنده» با تلویزیون
- افشاگری ترانه علیدوستی از ماجرای جنجالی سانسور «اوشین» در ایران
- افشاگری ژوله درباره سانسورهای تلویزیون در مورد بازیگران زن
- پست انتقادی پرستو گلستانی از برخورد وزیر آموزش و پرورش با یک دانشآموز
- بازیگر زن پیشکسوت همچنان درگیر بیماری/ صدیقه کیانفر: خونریزی معده جانم را گرفته است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش