تیزر و لوگو فیلم سینمایی «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمیکیا و تهیهکنندگی ابراهیم حاتمیکیا منتشر شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با نزدیک شدن به آغاز چهلمین جشنواره فیلم فجر از تیزر و لوگو فیلم سینمایی «شب طلایی»، اولین ساخته یوسف حاتمیکیا رونمایی شد.
روحالله موحدی سازنده تیزر و حمیدرضا بیدقی طراح لوگو این فیلم سینمایی هستند. «شب طلایی» به موضوع روابط پیچیده درون یک خانواده میپردازد که در دوران کرونا با بحرانی جدی مواجه میشوند.
حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، سوگل خلیق، سینا رازانی ، علی باقری، امیر محمدی، بابک بهشاد، ناصر هاشمی، بهادر مالکی، زهرا بهروز منش، شکوفه هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانتهآ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی در این فیلم حضور دارند.
عوامل فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: یوسف حاتمیکیا، تهیه کننده: ابراهیم حاتمیکیا، سرمایهگذار: امیرحسین اسدبیگی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، مجری طرح و جانشین تهیه کننده: بهراد مهرجو و اویس طوفانی، مشاور مجری طرح: محمد هیراد حاتمیفر، مدیر تولید: میثم معراجی، تدوین: عماد خدابخش، طراح و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، طراح صحنه: امیرحسین حداد، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت حقیقی، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، طراح لباس: گلناز گلشن، موسیقی: پیام آزادی، مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: سید علی هاشمی، تصحیح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، جانشین تولید: مسعود ساکت اف، جلوههای بصری: اشکان چگینی، مدیر تدارکات: مسعود شرفی کیا، عکاس: حمید جانی پور، مدیر روابط عمومی: نگین موسوی، ساخت تیزر: روحالله موحدی، لوگو: حمیدرضا بیدقی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فراخوان جشنواره فیلم فجر ۴۴ منتشر شد
- با صدور احکامی از سوی رائد فریدزاده؛ دبیران جشنوارههای ملی و جهانی فیلم فجر معرفی شدند
- پایان فیلمبرداری «اسکورت» با حضور امیر جدیدی و هدی زینالعابدین
- مهدی مسعودشاهی درگذشت
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- جشنواره علیه جشنواره
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی جنوب کشور؛ اختتامیه تجلی اراده ملی فیلم فجر ۴۳ در پردیس ملت برگزار میشود
- پاسخهای آشتیانیپور به شبهات رأیگیری مردمی جشنواره فیلم فجر
- درباره متن و حاشیه داوری جشنواره فیلم فجر؛ کمال تبریزی: حس کردم جلسات داوری شنود میشود/ فشار از بیرون مانع پخش «قاتل و وحشی»
- یک یادداشت در هفت پرده
- فرهیختگان ادعا کرد: شعبدهبازی در آرای مردمی؟/ ابهام در انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر
- پیام حسن پورشیرازی به مصطفی زمانی؛ از تو آیین و رسم جوانمردی آموختم
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





