پوستر مجموعه مستندهای «ایلستان» همزمان با اتمام تولید فصل اول رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، پوستر مجموعه مستندهای «ایلستان» با نام انگلیسی «Nomadistan» به تهیهکنندگی و کارگردانی نیما یار با طرحی از آرمان خرمک هم زمان با اتمام تولید فصل اول رونمایی شد.
«ایلستان» نگاهی متفاوت به عشایر ایران دارد و در ۶۰ قسمت و چند فصل به صورت سریال ارائه خواهد شد.
فصل اول این مجموعه که «جهان رخ» نام دارد، در مناطق عشایر ایل قشقایی در استان فارس فیلمبرداری شده است و همایون مرادی سمت مجری طرح این پروژه را بر عهده دارد. امور رسانه ای و روابط عمومی این پروژه نیز بر عهده مریم قربانینیا است.
نسخه سینمایی مجموعه مستندهای «ایلستان» پس از اتمام فیلمبرداری برای پخش بینالملل آماده خواهد شد.
هم اکنون «Nomadistan» در پلتفرم یوتیوب برای علاقهمندان قابل دسترس است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزه مهم دیگر برای «سرزمین آوارهها»/ بهترین فیلم سیامین دوره جوایز فیلم مستقل گاتهام
- جامعه ملی منتقدان فیلم آمریکا بهترینهای ۲۰۲۰ را معرفی کرد
- «سرزمین آواره ها» همچنان بخت نخست اسکار
- پشت پرده فیلمهای سینمایی سال ۲۰۲۰
- برترین فیلم و سریالهای سال به انتخاب باراک اوباما
- برترین فیلمهای امسال به انتخاب منتقدان هالیوود ریپورتر
- جایزهای دیگر برای «سرزمین آوارهها»؛ برگزیده جشنواره تورنتو / دورخیز برای اسکار
- برنده شیر طلایی ونیز، فیلم افتتاحیه یک جشنواره آمریکایی شد
- فیلمی از یک ستاره/ یادداشت محمد حقیقت درباره «عشایر» به بهانه نمایش آن در جشنواره ونیز
- مصائب زندگى یک دختر کولبر در «کژال»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





