
فیلم کوتاه «ناطق» به کارگردانی مهرشاد رنجبر و تهیهکنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهیپور در سی و ششمین دورهی جشنوارهی cinema jove اسپانیا به رقابت میپردازد.
به گزارش سینماسینما و به نقل از مشاور رسانه پروژه، جشنواره Cinema Jove از مهمترین جشنوارههای اسپانیاست که هر ساله در شهر والنسیا با هدف ملاقات فیلمسازان دور دنیا برگزار میشود.
در این جشنواره که از ۲۸ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۴۰۰ در والنسیا برگزار میشود، فیلمها در دو بخش فیلمهایی که اولین اکران را در اسپانیا دارند و فیلمهایی که پیش از آن در دنیا دیده شدهاند به رقابت میپردازند.
فیلم کوتاه «ناطق» تاکنون در جشنوارههای بینالمللی مختلفی همچون تامپره فنلاند، یازدهمین دوره جشنواره MikroFAF،جشنواره Salneto ایتالیا ۲۰۲۰، شانزدهمین دوره جشنواره Osaka ژاپن، سی امین دوره جشنواره Palencia، جشنواره دانشجویی Guaíba برزیل، نوزدهمین دوره جشنواره Ischia ایتالیا، سی و چهارمین دوره جشنواره Cinema Jove اسپانیا و چندین جشنواره بینالمللی دیگر حضور داشته و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم دانشجویی از هجدهمین دوره جشنواره Tirana(مورد تایید آکادمی اسکار)،جایزه اول بیست و سومین دوره جشنواره Faludi مجارستان،جایزه ی بهترین فیلمبرداری از جشنواره Chivasso ایتالیا،جایزه ی بهترین تدوین از جشنواره Chivasso ایتالیا وجایزه ی بزرگ بیست و سومین دوره جشنواره دانشجویی Kyoto ژاپن شده است.
پخش بینالمللی فیلم کوتاه ناطق بر عهدهی مجید محمد دوست است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





