ابوالفضل جلیلی با اشاره به اینک حضور نابازیگر به سینما صدمه زده است تاکید کرد مانند گذشته به دنبال استفاده از افراد غیرحرفه ای و نابازیگر در فیلم هایش نیست.
به گزارش سینماسینما، ابوالفضل جلیلی کارگردان با اشاره به فعالیت های خود در حوزه سینما گفت: فیلم سینمایی «مسیر معکوس» در مرحله مونتاژ است و تا فروردین ماه آماده نمایش می شود، البته با توجه به اینکه یک فیلم دیگر با همین نام در حال ساخت است به احتمال زیاد نام فیلمم را تغییر می دهم.
وی که سابقه اکران نشدن فیلم هایش را به کرات دارد، ادامه داد: دوست دارم این فیلم را اکران کنم اما همه چیز بستگی به نظر و تصمیم مدیران دولتی دارد. «مسیر معکوس» با توجه به فیلم هایی که این روزها در حال ساخت است و اکران هستند هیچ نکته حساسی ندارد و فیلم های من مقابل این آثار هیچ چالشی ندارد که بخواهند مانع اکران آنها شوند.
کارگردان فیلم «گال» در پاسخ به این پرسش که پیش از این قول هایی برای اکران فیلم های این کارگردان از سوی مسئولان دولتی داده شده بود، بیان کرد: طی این سال ها به این نتیجه رسیده ام که نمی توان روی قول مسئولان دولتی حسابی باز کرد و دیگر قید اکران فیلم های قدیمی خود را زده ام.
وی درباره دیگر کارهایش توضیح داد: در حال بازنویسی فیلمنامه یک اثر سینمایی هستم که به زودی آن را جلوی دوربین می برم و قرار است در کنار حضور بازیگران غیر حرفه ای از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون هم استفاده کنم.
جلیلی که به آوردن چهره های ناشناس به سینما علاقمند بوده است، افزود: دلیل اصلی اینکه نمی خواهم سراغ نابازیگران بروم این است که استفاده از بازیگر غیرحرفه ای و یا نابازیگر به سینما لطمه زده است.
این کارگردان توضیح داد: در حال حاضر تعداد بسیاری از هنرمندان تحصیلکرده در حوزه سینما وجود دارند که هیچ کس از آنها استفاده نمی کند و همین مساله باعث سرخوردگی آنها شده است. پیش از این زمانی که می دیدم کسی علاقه مند به سینما است با وی همکاری می کردم تا سینما را تجربه کند، اما این گروه از افراد پیش از آنکه عاشق سینما باشند، عاشق پشت صحنه سینما هستند در نتیجه تصمیم گرفته ام از افراد حرفه ای و کسانی که درس بازیگری خوانده اند استفاده کنم.
جلیلی در پایان گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی «مسیر معکوس» به دلیل دست تنها بودن من و البته به دلیل مشکلات مالی بسیار آرام پیش می رود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ابوالفضل جلیلی مطرح کرد؛ حضور در کلاس بازیگری عامل موفقیت نیست
- کارگاه انتقال تجربه ابوالفضل جلیلی در موزه سینما/ رونمایی یک مستند در مشهد
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- خاطره ابوالفضل جلیلی از تست بازیگری مقابل انتظامی/ وقتی سینما حرام بود!
- در رونمایی از ۲ کتاب سینمایی مطرح شد؛ دیالوگها برگرفته از زندگی است/ بومی سازی شخصیت شناسی
- بالن نقرهای جشنواره سه قاره برای «درب»
- هشت فیلم ایرانی به جشنواره مسکو راه یافتند
- داوران بخش بینالملل جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- به بهانه سالروز تولد کیومرث صابری فومنی /روایت مجیدی ،پیمان قاسمخانی ، کمال تبریزی وابوالفضل جلیلی
- تبریک کانون کارگردانان به ابوالفضل جلیلی به خاطر موفقیت در شانگهای
- «مسیر معکوس» ابوالفضل جلیلی برنده دو جایزه از جشنواره فیلم شانگهای شد
- پروانه نمایش ۲ فیلم صادر شد
- پروانه ساخت چهار فیلم صادر شد
- فراخوان فستیوال سینمای ایران در شانتیئی منتشر شد/ معرفی هیات داوران و عوامل
- ابوالفضل جلیلی: سیاهنمایی در سینما وجود ندارد/ کرونا از زندگی ما حذف نمیشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





