سحر قریشی بدون تجربه اجرا در تئاتر، قرار است در «لامبورگینی۲» بازی کند.
به گزارش سینماسینما، در حالی که اشکان خطیبی بازیگر نقش مقابل سیامک صفری در نمایش «لامبورگینی» جایی در پروژه تازه این هنرمند ندارد، قرار است سحر قریشی بهجای او بازی کند.
این برای نخستین بار نیست که یک بازیگری بدون سابقه تئاتری و سابقه آموزشی، صرفاً بهواسطه شهرت وارد عرصه تئاتر میشود.
چند روزی است که الناز شاکردوست نیز در تماشاخانه ایرانشهر با نمایش «گموگور» روی صحنه تئاتر رفته است. اگرچه او فارغالتحصیل طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است؛ اما از زمان فارغالتحصیلی تاکنون فعالیتی در تئاتر نداشته است.
باز شدن پای غیرتئاتریها به تئاتر همواره از مباحث داغ در این حوزه بوده است. مخالفان این وضعیت، ورود بازیگران غیرمتخصص و صرفاً مشهور را عاملی برای درآمدزایی یک نمایش میدانند. نمایش «لامبورگینی» از آثار پرفروش سال ۹۶ تئاتر ایران بوده است.
با اینکه قرار است نمایش تازه سیامک صفری از ۲۹ آبان روی صحنه رود؛ اما هنوز سامانه بلیتفروشی و مشخصات اجرای آن اعلام نشده است.
این نمایش قرار است در تماشاخانه شهرزاد اجرا شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا سحر قریشی ممنوع الکار شده است ؟
- حمله عجیب طرفداران گروه موسیقی بی تی اس در فضای مجازی به یک فیلم اکران نشده
- رمزگشایی روزنامه فرهیختگان از جنجالهای اخیر سحر قریشی
- فرح بخش : سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته و مهاجرتی در کار نیست / او برخواهد گشت
- «بانکزدهها» با موسیقی گروه مشهور کرهای «بیتیاس» آماده نمایش شد
- مراحل فنی «بانکزدهها» تکمیل میشود/ رونمایی از لوگوی فیلم
- پاسخ سحر قریشی به انتقاداتی که از او شد/ پوشیدن لباس پاکبانی تنبیه نیست، افتخار است
- واکنش تند پرویز پرستویی به برخورد غیر متعارف سحر قریشی با یک پاکبان
- دلجویی شهرداری از پاکبان ویدئوی خانم بازیگر
- شکایت مدیریت شهری از «سحرقریشی»/ لزوم عذرخواهی رسمی بازیگر از پاکبانان
- هشدار! این سندروم از کرونا خطرناکتر است
- اعتراض کارگردان «نیوکاسل» به حذف تصاویر سحر قریشی در تیزرهای فیلم
- گزارش فروش هفتگی سینمای ایران/ افت یک میلیاردی فروش برای سینما
- از تارانتینو چه خبر خانم قریشی؟
- اکران خصوصی فیلم سینمایی “ایکس لارج” / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران





