سیروس الوند گفت: اکران آنلاین برای من کارگردانی که بواسطه یک سرمایهگذار بخش خصوصی فیلمم را ساختهام به صرفه نیست چون ممکن است، فیلم بلافاصله بعد از اکران آنلاین، قاچاق شود و چیزی عاید ما نشود و ضرر کنیم.
به گزارش سینماسینما، سیروس الوند که قرار است فیلمش «آنجا همان ساعت» از ۲۵ تیر ماه در سینماها اکران عمومی شود، پیش از این بر اکران آنلاین فیلمش با توجه به شرایط کرونا راضی شده بود و در گفتوگویی بر این موضوع تاکید داشت اما این روزها با انتشار خبر اعلام رسمی اکران فیلمش در پاسخ به اینکه چرا راضی به اکران فیلمش در سینماها شده است گفت:بله من ابتدا که فیلم «خروج» ابراهیم حاتمیکیا و پس از آن فیلم «طلا» پرویز شهبازی اکران شدند، از اکران آنلاین در شرایط کرونایی حمایت کردم.
وی یادآور شد: در همان مقطع هم اعلام کردم که اکران آنلاین حتی در بلند مدت هم میتواند به اکران سینمای ایران کمک کند چون حجم فیلم های زیادی همیشه متقاضی اکران در سینماها هستند و با اکران آنلاین میتوان ظرفیت نمایش را گسترده کرد و حجم فیلمهای در نوبت اکران عمومی سینماها را کم کرد و فرصت بیشتری برای نمایش فیلمها بوجود آورد اما پس از اکران آنلاین دو فیلم «خروج» و «طلا» و پس از آن فیلم آقای پوراحمد و «بُهت» در کمال ناباوری و بیمعرفتی این فیلمها قاچاق شدند و همزمان با اکران آنلاین در شبکههای ماهوارهای بدون اجازه سازندگانش پخش شدند.
الوند ادامه داد: بعد از اتفاقی که افتاد، متوجه شدم که اکران آنلاین برای من کارگردانی که بواسطه یک سرمایهگذار بخش خصوصی فیلمم را ساختهام به صرفه نیست چون ممکن است،فیلم بلافاصله بعد از اکران آنلاین،قاچاق شود و چیزی عاید ما نشود و ضرر کنیم.
کارگردان «آنجا همان ساعت» گفت: در این شرایط تصمیم گرفتم با آقای شایسته پخشکننده فیلم صحبت کنم و ایشان هم پذیرفتند تا فیلم را در سینماها اکران کنیم و سرانجام اخیرا در جلسه شورای صنفی نمایش مشخص شد که فیلم ما ۲۵ تیر ماه اکران میشود.
سیروس الوند در پاسخ به اینکه آیا از این فیلم قرار هست به دلیل اینکه در شرایط کرونایی و با ظرفیت ۵۰ درصد سالن به نمایش درمیآید حمایت خاصی انجام شود؟ گفت: نه متاسفانه گویا تنها از دو فیلمی (شنای پروانه، خوب بد جلف) که در بازگشایی سینماها به نمایش درآمدند،حمایت میکنند اما امیدوارم شرایط مناسبی برای اکران داشته باشیم چون اکران بیرحمانه است و فیلم ما به معنای واقعی در بخش خصوصی ساخته شده است و پشت آن ارگان یا سازمانی نیست.
کارگردان «آنجا همان ساعت» از مردم دعوت کرد تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی از ۲۵ تیر ماه به دیدن این فیلم بروند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- اکران آنلاین فیلم «پیر پسر» آغاز شد
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- «خانواده خلج» به اکران آنلاین رسید/ نمایش ۳ انیمیشن در سالن حقیقت
- «در آغوش درخت» به اکران آنلاین رفت
- «صبحانه با زرافهها» به اکران آنلاین رسید
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «بچه زرنگ» از ۵ فروردین
- «آغوش باز» آنلاین اکران میشود
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ بزرگداشت بابک، والیزاده و الوند در افتتاحیه جشنواره
- «خائن کشی» آنلاین میشود
- اکران آنلاین «قیف» از سهشنبه
- «شهر خاموش» و «شناور» در شبکه نمایش خانگی
- از ۱۶ آبان؛ «خورشید آن ماه» ساخته ستاره اسکندری آنلاین اکران میشود
- آغاز پیش فروش فیلم سروشصحت/ «سال گربه» آنلاین اکران میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





