موسسه سینما شهر، اسامی ۴۰ سینمای پرفروش کشور در فروردین ماه سالجاری را اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما، بنابر اعلام موسسه سینماشهر، فروش کل سینماهای کشور در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان رسیده که سهم فروش ۴۰ سینمای پرفروش کشور نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان بوده است.
بر اساس احصای میزان فروش و انتشار جدول و نمودار آماری سالنهای سینما که از سوی موسسه سینماشهر اعلام شده است سینماهای دارای رتبه بالای فروش به این ترتیب است:
پردیس کوروش(تهران)، پردیس ایران مال (تهران)، پردیس آزادی (تهران)، پردیس هنر شهر آفتاب (شیراز)، پردیس هویزه (مشهد)، پردیس ملت (تهران)، پردیس ساحل (اصفهان)، آفریقا (مشهد)، پردیس مگامال (تهران)، پردیس چهارسو (تهران)، پردیس اطلس (مشهد)، پردیس هدیش مال( تهران)، پردیس اکو مال (کرج)، پرشین مهرشهر (کرج)، پردیس سیتی سنتر (اصفهان)، پردیس ویلاژتوریست (مشهد)، پردیس لوتوس مال( تهران)، پردیس پارک بازار (مشهد)، سپهر (ساری)، ساویز (کرج)، شکوفه (تهران)، پردیس راگا (تهران)، پردیس چهارباغ (اصفهان)، فرهنگ (تهران)، پردیس زندگی (تهران)، سپاهان (اصفهان)، پردیس سیمرغ (مشهد)، پردیس گلستان (فارس)، بهمن (تهران)، پردیس نارسیس (تهران)، پردیس تماشا (تهران)، پردیس شیراز مال( شیراز)، بهمن (قزوین)، پردیس شمیران (تهران)، فجر (تهران)، پردیس گالریا (تهران)، ماندانا (تهران)، پردیس گلشن (مشهد)، پردیس ارگ (تهران)، پردیس اطلس مال (تهران).

براساس جدول آمار فروش روزانه هشتم فروردین ماه سالجاری با بیش از ۶۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان، پرفروش ترین روز سینماهای کشور رقم خورده و سینما در ۲۹ فروردین ماه با فروش بلیت نیم بها، مخاطب ۱۷۱ هزار و ۷۹۷ نفری را تجربه کرده است.
این در حالی است که سالن های سینما در فروردین ماه ۱۴۰۲ با مخاطب ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۷۱۴ نفری به فروش ۱۰۴ میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان را دست یافته است.


لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»





