بازیگر «بادیگارد» معتقد است اگر شرایط تولید در سینما مطلوب باشد، هر فیلمسازی شناسنامه کار خودش را به دست می آورد.بازیگر «بادیگارد» با اشاره به اینکه تکرار ساخت آثار کمدی در حجم بالا، برای این مسیر ضربه زننده است بیان کرد: اینکه نمونه ای از ژانر در سینما با استقبال روبرو می شود و در پی آن موجی راه می افتد، به فضا و خود آن موضوع لطمه وارد می کند. متاسفانه برخی فیلمسازان ما با شناسنامه ای مشخص حرکت نمی کنند یعنی می خواهند همه ژانرها را تجربه کنند که در نهایت نمی توان تشخیص داد، رویکرد و خط مشی او در فیلمسازی چیست.
وی افزود: البته باید توجه داشت در فیلمسازی شرایط ناچیز و فرصتها ندک است. فیلمسازان ما به ناچار دنبال همین شرایط ناچیز هستند و به محض به دست آوردن فرصت به سرعت فیلم می سازند؛ یعنی می توان گفت هدف اصلی شان فقط فیلمسازی و بازگشت سرمایه است. در صورتی که اگر شرایط تولید مطلوب باشد، با شناسنامه خودشان به کار خود ادامه می دهند.
عزیزی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خاطرنشان کرد: فعلا کار خاصی ندارم؛ همین که سالم هستم خدا را شاکرم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تصویربرداری سریال نوروزی شبکه ۲ تمام شد/ عوامل از کیش برگشتند
- رونمایی از اولین تیزر سریال نوروزی «تعطیلات رویایی»
- مجموعه بازیگران «تعطیلات رویایی» تکمیل شد/ رضا یزدانی در سریال نوروزی
- خاطره بازی با سینمای دفاع مقدس، هر روز یک سکانس/ لیلی با من است
- رقابت هنرمندان با سیاستمداران در انتخابات
- بازیگری که برای ورود به مجلس تایید صلاحیت شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





