«مولان» لایو اکشن جدید کمپانی دیزنی اکران خود را در گیشه چین آغاز کرد اما مورد استقبال واقع نشد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، این هفته فیلم سینمایی «مولان» محصول دیزنی، در چین اکران شد و با رقم ناامیدکننده ۲۳ میلیون دلار کار خود را آغاز کرد. این فروش برای «مولان» در منطقهای مهم مانند چین دور از انتظار بود.
در حالی که این فیلم بیشترین میزان فروش هفتگی را رقم زد و در جایگاه نخست قرار گرفت، اما با توجه به آمار داده شده اختلاف کمی با فیلم سینمایی «هشت صد» داشته که ۲۱.۷ میلیون دلار فروخته است. به گفته ورایتی، دیزنی برای جذب مخاطبان چینی به این فیلم اقدامات زیادی انجام داده تا حس نسخه اصلی انیمیشن که سالها پیش منتشر شده بود به آنها انتقال داده شود، اما به نظر موفق نبوده است.
به دلیل حاشیههای مختلفی که برای دیزنی و این فیلم پیش آمده حمایت زیادی از فیلم نشد و چند روز گذشته نیز بین مخاطبان صحبت و درخواستهایی برای تحریم و تماشا نکردن این فیلم صورت گرفت.
این فیلم آمریکایی که ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساخت داشته توسط نیکی کارو، فیلمساز نیوزیلندی ساخته شده و در حال حاضر پیش بینی میشود که ۴۱ میلیون دلار در یک ماه بفروشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سینماها در روز ملی سینما چقدر فروختند؟
- گزارش گیشه سینماها؛ «پیرپسر» صدر جدول فروش هفتگی/ فیلمهای خارجی دوباره اکران میشوند؟
- ماه رمضان، افزایش قیمت بلیت یا ترامپ؟ ماجرای گیشه نوروزی سینما و انتظاراتی که برآورده نشد
- گزارشی از فروش فیلمها/ «زودپزِ» رامبد جوان؛ صدرنشین گیشه
- «سلفی با رستم» از مرز یک میلیارد گذشت
- شکست دیزنی در چین/ عدم استقبال از «پری دریایی کوچولو» در دومین بازار بزرگ سینمای جهان
- «موقعیت مهدی» از مرز ۵ میلیارد تومان عبور کرد
- تماشاگران چینی به «مرگ بر روی نیل» هالیوودی اقبال نشان ندادند
- نسخه غیرقانونی «لوکا» در چین، فروش محصول پیکسار را کاهش داد
- «سریع و خشن ۹» رکورد شکست
- چین برگزیده اسکار را نادیده گرفت
- «سرزمین آوارگان» در چین اکران میشود
- باکس آفیس چین غوغا کرد/ «کرودز ۲» در صدر فروش آمریکا
- پشت پرده فیلمهای سینمایی سال ۲۰۲۰
- تغییراتی که شیوع کرونا بر دیزنی تحمیل کرد/ «مولان» از برنامه اکران خارج شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





