یک هنرمند بخشی از شعرها و دلنوشتههای حسین پناهی را خوشنویسی کرده و آنها را در معرض دید قرار میدهد.
به گزارش سینماسینما، سپیده مبرهن ـ خوشنویس ـ توضیح داد: آثار این نمایشگاه را با توجه به محتوای اشعار و درکی که از آنها داشتم، به شکل نستعلیق، شکسته نستعلیق و سیاهمشق خوشنویسی کردهام. اشعار بیشتر به سلیقه خودم انتخاب شده است. من از علاقهمندان به حسین پناهی بودم و بازی او و شعرهایش را دوست داشتم.
او با اشاره به آثار قبلیاش در زمینه خوشنویسی دیالوگهای افرادی مانند خسرو شکیبایی، پرویز پرستویی، مسعود کیمیایی و علی حاتمی بیان کرد: در هشت سال گذشته من به سراغ دیالوگها رفته بودم. نسل جدید اشعار حسین پناهی را بشناسند و من دوست دارم به سمتی بروم که کاری جدید به جامعه هنری ارائه کنم.
مبرهن اظهار کرد: شعرهای این تابلوها را از دکلمهها، ویدیوها و کتابهایی مانند «نامههایی به آنا»، «سلام خداحافظ» و… انتخاب کردم. با وجود اینکه جعل کردن در این زمینه در فضای مجازی زیاد است تلاش کردم با ریزبینی این کار را انجام بدهم. یک سری از نقشآفرینیهای مرحوم پناهی پخش میشود. یک سری از استاتید انجمن خوشنویسان سخنرانی خواهند داشت. موسیقی زنده هم است. یکی از اشعار او را که خیلی مورد علاقه دخترشان است میخواهم در قالب یک قاب به دختر او (آنا پناهی) هدیه کنم.
نمایشگاه خوشنویسی سپیده مبرهن از اشعار و دلنوشتههای حسین پناهی، جمعه ۲۵ آبان در نگارخانه فرهنگسرای سرو افتتاح میشود. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۶ آغاز میشود. علاقهمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه که یک هفته برقرار است از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





