شهرام محمودی والیبالیست مطرح و محبوب کشورمان یکشنبه ۴مهر به تماشای اثر ایوب اقاخانی می نشیند.
به گزارش سینماسینما، «زنانی که به بزها خیره شدهاند» نمایشی در ژانر اجتماعی و به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی است که با بازی بهاره رهنما، نگار فرزونده و ایوب آقاخانی از ۱۶ شهریور در تماشاخانه ناظرزاده کرمانی ایرانشهر روی صحنه رفته و تا ۱۶ مهرماه ادامه خواهد یافت.
در خلاصه این نمایش آمده است: سفر اجبارى… جاده… روز بد… شوکا… تصمیم… تلفن… تلفن… تلفن؛ گذشتهى تمام نشده؛ آیندهى رمزآلود… وقتى یه زخم کوچولو مىافته تو دهن، کافیه زبون لمسش نکنه تا زخم زودتر خوب شه ولى اشکال ماجرا اینه که زبون مرتب مىره سراغش… نمىشه بىخیالش شد…
از دیگر عوامل میتوان به مهرداد بهاالدینی (تهیهکننده)، نورالدین حیدری ماهر (مجری طرح و مدیر تولید)، ارسلان آقاخانی (طراح گرافیک)، کیوان معتمدی (طراح نور)، ساناز قراملکی (دستیار کارگردان و برنامهریز)، هلن بهرامی (دستیار کارگردان)، محیا علییاری (منشی صحنه)؛ علی مستعلی(پسآرایی صوتی و تصویری)، امیرحسین کنعانی، سجاد سلمانپور (مدیر صحنه)، ساناز قراملکی، محیا علییاری(عکاسان)، تیم تبلیغات پرانتز باز، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی) اشاره کرد.
تاکنون شهین دخت ملاوردی، افسانه بایگان، پیمان قاسمخانی، نرگس آبیار، مرتضی میرمنتظمی، لادن مستوفی،عبدالله اسکندری ، کاظم هژیرآزاد، مینو غزنوی، لیلی گلستان، کاظمی دینان، سارا خوئینیها، سیاوش چراغیپور، مریم رحیمی، بهرام سرورینژاد، یعقوب صباحی، نقی سیفجمالی، آناهیتا همتی، شهاب عباسی ، حمیدرضا نعیمی، کتانه افشارینژاد، محمدحسین قاسمی ؛ بهزاد فراهانی ، گلاب ادینه ، شیرین بینا ، مونا فرجاد ، صادق توکلی ، دکتر محمد سریر؛ از این نمایش دیدن کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «۱۱/۱۱»؛ اخلاقِ فردی در برابر فاجعهی جمعی
- «دورهمیِ بانوی اوّل»؛ رنجنامهی خاموشی و شکیبایی!
- بهاره رهنما با «دورهمی بانوی اول» در کهریزک
- رونمایی از پوستر نمایش «دورهمی بانوی اول»
- «دورهمی زنهای دیکتاتورها» در تالار حافظ
- معرفی داوران بخش نمایشنامه نویسی چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ایوب آقاخانی: تلاش جوانان برای پرکردن جای خالی بزرگان تئاتر جای تقدیر دارد
- «فصل خون» به تالار حافظ میرود/ آغاز بلیتفروشی
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- چهلمین کتاب ایوب آقاخانی منتشر شد
- تلهتئاتر «شام یکشنبه» به مراحل فنی رسید
- تصویربرداری تلهتئاتری با بازی الناز حبیبی و ایوب آقاخانی آغاز شد
- تمدید مهلت اولیه ارسال آثار چهارفصل تئاتر ایران
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش






سلام، من این نمایش رو دیدم، متاسفانه حیف زمان و ریالی که هزینش کردم، نور پردازی و موزیک نداشت، دکور صحنه و گریم نداشت، طراحی لباس که با لباس های عادی، یه خط روایی با متنی نامفهوم که منولوگ وار بدون اکت و ری اکت اجرا میشه، متاسفم، ولی پیشنهاد من اینه که بجای این اثر به دیدن نمایش بر اساس دوشس ملفی برید که باران کوثری خوش درخشید و ارزشش خیلی بالاتر از ریال و بایستی چندین بار این کار رو دید